«Key Promotions», visticamāk, turpina cilvēku krāpšanu

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lita Krone/LETA

Bēdīgu popularitāti ieguvušais atpūtas organizētājs SIA «Key Promotions», kas pērn tūkstošiem Latvijas iedzīvotāju pārdeva nepamatoti dārgus ceļojumus uz Kanāriju salām, rupji pārkāpjot patērētāju tiesības, šī gada maijā nodibinājis jaunu kompāniju «Vision Marketing» un, visticamāk, turpina krāpšanu, informē laikraksts «Diena».

Jaunās kompānijas dibinātājs ir viens no vadošajiem «Key Promotions» menedžeriem, kurā pārgājuši strādāt visi iepriekšējie «Key Promotions» darbinieki. Kā norāda laikraksts, jaunā firma nodarbojas tieši ar to pašu biznesu, ar ko iepriekš pelnīja «Key Promotions».

LETA jau ziņoja, ka Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) iepriekš vērsās vairāki patērētāji, sūdzoties par saņemtajām «Key Promotions» vēstulēm, kurās uzņēmums atsakās patērētājam ļaut izmantot atteikuma tiesības, ko paredz PTAC izdotais lēmums.

«Key Promotions» patērētājiem norādījis, ka PTAC 2009.gada 17.decembra lēmums, ar kuru PTAC organizācijai uzlicis par pienākumu atļaut patērētājiem 14 dienu laikā atkāpties no jau noslēgtajiem līgumiem, neattiecas uz patērētāju, bet gan uz «Key Promotions», tādējādi šis lēmums nevar būt saistošs patērētājiem.

Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 25.panta astotās daļas 2.punktu PTAC izdotais kolektīvais lēmums attiecas uz jebkuru patērētāju, ar kuru «Key Promotions» noslēgts līgums.

Tā kā «Key Promotions» nav izpildījis ar PTAC lēmumu organizācijai noteikto tiesisko pienākumu, PTAC uzņēmumam piemērojis administratīvo sodu - 1000 latu, kā arī sācis pagājušā gada decembra lēmuma piespiedu izpildi.

Kopumā par «Key Promotions» darbībām PTAC saņēmis 115 sūdzības.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu