Klāt vienpadsmitā «Reklāmas rīmu nakts»

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Kongresu namā notiks vienpadsmitā «Reklāmas rīmu nakts», informē pasākuma pārstāvis Arturs Orenits.

Ieeja pasākumā tiks atvērta plkst. 19.00. Apmeklētājus gaidīs «Jaffa Riga» ar mash-up programmu, «Jagermeister» zona, «Red Bull Lounge» ar klipu kolekcijas pirmizrādēm Latvijā, «Watermelon» atstarotāji un «Reval Hotel» atrakcija.

Kolekcijas demonstrācija sāksies plkst. 21.00 Lielajā, Mazajā un Jaunajā (studentu) zālē. Ieņemot savu vietu zālē, neaizmirstiet paskatīties zem krēsla — varbūt jūs gaida «ACME Film» balva! Programmas pirmajā starpbrīdī deju zālē «Jagermeister» bārmeņi rīkos akciju «Domino efekts».

Programmas otrajā starpbrīdī savu programmu spēlēs Dj Fosters Keins (Francija). Pasākumam īpašu ēdienkarti ir sagatavojis «Teātra bārs». Katrā no zālēm tiks demonstrēta sava programmas daļa, un to sākuma orientējošie laiki ir plkst. 21.00, plkst. 23.00, plkst. 01.00, bet pēdējās daļas demonstrācija sāksies orientējoši plkst. 02.30.

Šogad franču kolekcionāra Žana Marī Bursiko (Jean Marie Boursicot) atlasītā reklāmu ēdienkarte tiks pārstāvēta ar 354 klipiem gandrīz no visas pasaules un sasniegs piecu stundu, 25 minūšu un 33 sekunžu kopgarumu. Kolekcijā būs redzamas gan Latvijā pazīstamu zīmolu reklāmas («Audi», «Sony», «Durex», «Coca-Cola», BMW, «Diesel», «Nike», «MsDonald's», «Timberland» u. c.), gan reklāmas ar latviešiem svešiem zīmoliem («Aides», «Telenor», «PureFM», «Delpharmea» u. c.). Kolekcijā tiks demonstrēti klipi arī no Alžīrijas, Kongo, Kataras, Kolumbijas, Azerbaidžānas, Slovākijas, Taizemes.

www.ticketservice.lv

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu