Konkursā par Salu tilta rekonstrukciju pieci pieteikumi (20)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Rīgas domes Satiksmes departamenta izsludinātajā Iepirkuma konkursā par Salu tilta rekonstrukciju saņemti pieci pieteikumi, aģentūra LETA uzzināja departamentā.

Iepirkumā pieteikumus iesniegusi AS «Kauno tiltai», SIA «Tilts», personu apvienība «Salu tilts», SIA «Binders» un pilnsabiedrība «LNK Industries Group», aģentūrai LETA pastāstīja departamenta pārstāve Ilze Dišlere. Piedāvātās līgumcenas pagaidām netiek izpaustas.

Departamenta speciālisti sākuši pieteikumu izvērtēšanu, taču, tā kā dokumentācija ir ļoti apjomīga, pagaidām grūti prognozēt, cik ilgs laiks izvērtēšanai būs nepieciešams.

Kā ziņots, Salu tilta rekonstrukcijas tehniskais projekts paredz brauktuves demontāžas darbus, jaunu dienesta ietvju izbūvi, deformācijas šuvju ierīkošanu, jaunas brauktuves hidroizolācijas un seguma izveidošanu, brauktuves sadalošā posma izbūvi, apakšējo gājēju ietvju remontēšanu, tilta apgaismojuma rekonstrukciju, tilta balstu remontu, laiduma konstrukciju betona virsmu remontu un laiduma konstrukcijas augšējās plātnes pastiprināšanu tilta galos, kā arī ekspluatācijas aprīkojuma rekonstrukciju.

Salu tilta remontdarbus paredzēts sākt, tiklīdz ar iepirkuma konkursa uzvarētāju būs noslēgts būvdarbu līgums, būs saņemts paziņojums par finansējuma un aizņēmuma pieejamību 2014.gadam, kā arī būs saņemta būvatļauja. Iepirkuma nolikumā sākotnēji minēts, ka remonts jāsāk 1.jūnijā.

Tilta remontdarbiem jābūt pabeigtiem ne vēlāk kā līdz 2015.gada 30.novembrim, taču šis termiņš varētu tikt pagarināts nepietiekama finansējuma dēļ.

Būvdarbu veicējiem izvirzīts priekšnoteikums, ka darbi jāveic, nepārtraucot satiksmi. Remontdarbu laikā satiksme tiks nodrošināta pa divām braukšanas joslām katrā virzienā, tāpēc autovadītājiem jārēķinās ar satiksmes ierobežojumiem.

Tilts pār Daugavu un pār Mazo Daugavu būvēts no 1968. līdz 1976.gadam. 2000.gadā tika veikta speciālā pārbaude, kuras atskaites slēdzienā dotas rekomendācijas tilta ilgizturības saglabāšanai. Tilta atsevišķām konstruktīvām daļām un elementiem konstatēti defekti un nolietojums, kurus nelikvidējot turpmākajā ekspluatācijas gaitā var pazemināt tilta nestspēju un ilgizturību.

Pēc Satiksmes departamenta pasūtījuma Salu tilta no Daugavas labā krasta līdz Zaķusalai un no Zaķusalas līdz Lucavsalai rekonstrukcijas būvprojektu izstrādājusi pilnsabiedrība «Salu tilts», būvdarbu uzraudzību veiks departamenta nolīgts būvuzraugs.

Jau ziņots, ka Salu tilta kompleksa atjaunošanas un pārbūves pirmās kārtas projekta «Tiltu pār Daugavu un Mazo Daugavu renovācija» un «Salu tilta kompleksa Zaķusalas posma lietus ūdens novades un apgaismojuma renovācija» īstenošanas izdevumi 70% apmērā tiks nodrošināti no aizņēmuma līdzekļiem un 30% apmērā - no Rīgas pilsētas pašvaldības budžeta līdzekļiem.

Komentāri (20)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu