«Lattelecom» uzlabos klientu apkalpošanas sistēmu; īslaicīgi nedarbosies zvanu centrs

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Apollo/R.Oliņš

Lai nodrošinātu vēl ātrāku un kvalitatīvāku klientu apkalpošanu, uzņēmums «Lattelecom» nedēļas nogalē veiks vērienīgus tehniskus uzlabojumus klientu apkalpošanas dienesta sistēmā.

Kā informē uzņēmuma pārstāve Līga Bite, saistībā ar sistēmas uzlabošanu piektdienas vakarā īslaicīgi nedarbosies zvanu centrs 177, bet no 8.jūlija līdz 11.jūlijam nebūs pieejama pašapkalpošanās vide «mansLattelecom».

Lai pēc iespējas mazāk ietekmētu klientu apkalpošanu, uzņēmums tehniskos uzlabojumus veiks nakts stundās un nedēļas nogalē, kad klientu zvanu ir mazāk.

Uzņēmums atvainojas klientiem par iespējamajām neērtībām.

«Lattelecom» par savu stratēģisko mērķi izvirzījis kļūšanu par labāko klientu apkalpošanas uzņēmumu Latvijā, tādēļ uzņēmums veic nopietnas investīcijas gan IT sistēmās, gan darbinieku apmācībā.

Jau pērn «Lattelecom» klientu servisa standartu uzlabošanā ieguldīja ap 800 000 latu, bet šogad plānots ieguldīt vairāk nekā 1,4 miljonus latu.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu