Latvieša izstrādātā «adrešu grāmatiņa» ierindota starp labākajām aplikācijām

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/Scanpix

Latviešu programmētāja Kaspara Danča izstrādātā «adrešu grāmatiņas» aplikācija «Macintosh» datoru lietotājiem «Cobook» minēta starp ASV informācijas tehnoloģiju (IT) portāla «The Next Web» (TNW) apkopotajām labākajām aplikācijām, kas parādījušās tirgū šā gada pirmajā pusgadā.

««Cobook» ir izcils kontaktu vadības rīks, kas kļuva par pirmo operētājsistēmas «OS X» aplikāciju, kuru izvirzīja par «Apple» interneta veikala «redaktoru izredzēto» risinājumu maijā. To var sinhronizēt ar «Mac» datora parasto adrešu grāmatiņu, bet tas arī importē kontaktus no «Facebook», «Twitter» un «Linkedin»,» raksta TNW žurnāliste Anna Heima.

Jau ziņots, ka «Cobook» nonācis Vācijā bāzētā investīciju uzņēmuma «HackFwd» paspārnē.

«Cobook» sākotnējai jeb «beta» versijai veiktas aptuveni 120 000 unikālu lietotāju lejupielādes aptuveni trīs mēnešos, un tai bijis vidēji 25 000 aktīvu lietotāju nedēļā. Tagad «Apple» interneta veikalā «App Store» tiek piedāvāta «Cobook 1.0» jeb risinājuma oficiāli gatavā versija.

Šā gada janvārī «Cobook» tika demonstrēta starptautiskajā «MacWorld» žurnāla rīkotajā «iWorld» konferencē Sanfrancisko. Toreiz Dancis «Nozare.lv» stāstīja, ka «Cobook» sācis «nopietni» rakstīt apmēram pirms pusgada, pēdējā attīstības posmā piesaistot vēl vienu programmētāju. Viņš teica, ka attīstīšanas darbu un savu piedalīšanos «iWorld» konferencē un izstādē viņš finansējis pats no saviem līdzekļiem.

TNW mājaslapā teikts, ka portāla auditorija ir 5,1 miljons apmeklētāju mēnesī. TNW citē citos portālos un medijos, tostarp IT portālā «ZDNet» un avīzē «The Washington Post».

Jau ziņots, ka tūrisma objektu sociālā tīkla «Everplaces» un Dānijas IT iesācējuzņēmumu inkubatora «Founders House» līdzdibinātāja Tīne Thīgesena uzskata - jaundibinātiem IT uzņēmumiem no mazām valstīm plašāka publicitāte vispirms jāmeklē globāli pazīstamos medijos, pat ja gribētos vispirms palielīties savas valsts plašsaziņas līdzekļiem.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu