«Lido» izstrādā īpašas desiņas «Narvesen» hotdogiem (35)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

«Narvesen» veikalos no aprīļa vidus būs pieejami jauni hotdogi, kuros viena no sastāvdaļām būs AS «Lido» desiņas, kas izstrādātas īpaši «Narvesen» grilam, biznesa portālam «Nozare.lv» ziņo SIA «Narvesen Baltija» valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.

«Lido» valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa «Nozare.lv» pastāstīja, ka desiņas «Lido» pārtikas tehnologi sešus mēnešus izstrādājuši speciāli «Narvesen» un tās nekur citur nopērkamas nebūs.

To, cik lielas investīcijas veiktas desiņu izstrādē, Auziņa vēl neatklāja, piebilstot, ka kompānija cerot, ka investīcijas tiks atpelnītas.

Desiņās ir 70% liellopa un cūkgaļas, savukārt 30% veidojot garšvielas un ledus. «Parasti, lai pagatavotu desiņas, izmanto ūdeni, bet mūsu pārtikas tehnologi atklājuši, ka ledus ir labāks, jo desiņas gala rezultātā ir gardākas un labāk izskatās,» skaidro Auziņa.

Jau ziņots, ka turpmāk hotdogi tiks gatavoti no īpašām «Lido» desiņām, «Spilvas» mērcēm un svaigi ceptām «Iļguciema maiznīcas» konditorejas maizītēm, ko papildinās svaiga salātlapiņa, kas vienīgā šajā kombinācijā nav no Latvijas.

Šogad «Narvesen» attīstīs uzkodu un dzērienu produktu grupu un, sadarbojoties ar Latvijas vadošajiem pārtikas produktu ražotājiem, visās «Narvesen» tirdzniecības vietās ieviesīs jaunu produktu konceptu «Fresh&Tasty».

Kā liecina «Firmas.lv» informācija, «Lido» 2012.gadā strādāja ar 27,01 miljona eiro apgrozījumu, kas ir 5% palielinājums salīdzinājumā ar 25,61 miljona eiro apgrozījumu 2011.gadā. «Lido» peļņa samazinājusies vairāk nekā trīsarpus reizes - no 1,3 miljoniem eiro 2011.gadā līdz 344 310 eiro 2012.gadā.

Salīdzinājumā ar 2012.gadu esam palielinājuši apgrozījumu par apmēram 11%, iepriekš provizoriskos finanšu rādītājus raksturoja AS «Lido» īpašnieks Gunārs Ķirsons.

Patlaban «Lido» tīklu veido deviņi bistro Latvijā, kā arī viens «Lido» bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un veikals Rīgā.

Uzņēmums dibināts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 14,11 miljoni eiro (9,92 miljoni latu). «Lido» vienīgais īpašnieks ir Ķirsons.

Komentāri (35)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu