Liepājā turpina iepazīties ar «Latvijas Gada auto 2013» pretendentiem

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Aizvadītajā nedēļas nogalē norisinājās «Latvijas Gada auto 2013» otrā testa divu dienu garš pasākums, kurš bija apvienots ar dalību Kurzemes rallijā. Tajā piedalījās 18 žūrijas biedri, kuriem bija iespēja turpināt iepazīt un salīdzināt 11 pieteiktos pretendentus.

Žūrijas vērtējumam tika nodoti šādi automobiļi: «Chevrolet Aveo», «Chevrolet Malibu», «Hyundai i30», «Hyundai i40», «Honda Civic», «KIA cee'd», «KIA Optima», «Mazda CX-5», «Opel Zafira Tourer», «Peugeot 208» un «Subaru XV».

Daži pretendenti «iznākšanu uz skatuves» atlikuši uz rudeni - «Volkswagen» konkursam pieteicis mazauto «up!» un paaugstinātas pārgājības universāli «Alltrack», kuri jau nonākuši līdz mūsu tirgum. «Latvijas Gada auto 2013» pretendentu sarakstā atrodas arī mikrovens «Ford B-Max» un elektromobilis «Nissan Leaf» – automobiļi, kuru tirdzniecība Latvijā vēl tikai sāksies.

Kā kvalitātes un komforta salīdzinošie etaloni žūrijas rīcībā brauciena laikā bija arī divi «Inchape BM Auto» premium klases demo auto – «Jaguar XF» un «BMW 520d», kuri gatavojas piedalīties arī konkursa īpašajā augstākās klases auto dienā septembrī.

Bez brauciena iespaidiem dalībnieku guvums ir arī savstarpējas diskusijas par konkursa gaitu un auto izvēles kritērijiem, tikšanās ar liepājniekiem, jaunu auto potenciālajiem klientiem, kuru skaits – par spīti krīzei – šķiet nav gājis mazumā.

Normunds Kalvāns, «GM» pārstāvis Austrumeiropā: «Šis konkurss tirgotājiem ir lieliska iespāja uzklausīt visdažādāko auto lietotāju viedokļus. Un tie neapšaubāmi ir dažādi autoparku veidošanas un vadības profesionāļiem, privāta pārvietošanās līdzekļa meklētājiem. Gan vieni, gan otri žūrijā ir. Un tā ir Latvijas konkursa milzu priekšrocība, salīdzinot ar kaimiņvalstīs rīkotajiem, kuru žūrijās ir tikai žurnālisti.»

Žūrijas biedrs arhitekts Jānis Mežulis: «Interesantākais pretendentu salīdzinājumā šogad neapšaubāmi ir Korejas autobūves neatlaidīgais un mērķtiecīgais uzbrukums Eiropai. Ja vēl pērn, piemēram, «KIA» par savu mērķi šķiet uzskatīja «VW» līmeni, nu tie jau «šauj» pa premium pozicijām. Noņemiet kaut vai «Kia Optima» emblēmas un logotipus, rādiet tos (neprofesionālu) vērtētāju pulkam kopā ar «Jaguar» – vēl nav zināms, kurš vinnēs.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu