LTV1 apsteidz LNT skatītāko telekanālu topā (111)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: davydubbit, CC BY-NC-SA 2.0

Janvārī skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 10,2% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%, bet trešais – kanāls LNT ar 9,6% lielu skatīšanās laika daļu, liecina kompānijas «TNS Latvija» apkopotā informācija.

Savukārt kanālam PBK veltīts 9,1%, kanālam «RTR Planeta Baltija» – 7,3%, kanālam «NTV Mir Latvija» – 7,2%, bet kanālam «REN Baltija» 4,3% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika.

Kanālam TV5 veltīti 3,7%, kanālam LTV7 - 3,3%, kanālam TV6 – 3,2 %, kanālam 3+ - 3% un Kanālam 2 – 1,2% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanāliem «CTC Baltija» un «National Geographic Channel» katram veltīti pa 0,6%, kanālam «Fox» - 0,5%, kanālam «1BM» – 0,4%, kanālam «Fox Life» – 0,2% un kanālam TVOE – 0,02%.

Savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 20,7%, bet video satura vērošanai – 5,1% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika janvārī.

TNS mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs komentē: «Janvārī notika būtiskas izmaiņas virszemes TV apraidē. No 1. janvāra bezmaksas ēterā vairs nav redzami kanāli TV3 un LNT, kas veicināja maksas televīzijas tirgus daļas palielināšanos. Pēc provizoriskiem aprēķiniem, maksas televīzijas tirgus ir pieaudzis no 92% uz 95% šobrīd. Taču es neparedzu būtiski lielāku pieaugumu, jo tie 5% vai nu nevēlas skatīties maksas TV kanālus, iespējams, dara to citā TV platformā, piemēram, interneta TV, vai arī nespēj samaksāt par TV saturu. Taču šo divu kanālu vietā skatītājiem tiek piedāvāti trīs jauni kanāli: «Re:TV», OTV un «Rīga TV24», kas uzvarēja NEPLP rīkotajā konkursā uz sabiedriskā pasūtījuma daļu un ieguva nacionālās apraides atļaujas. Janvāra mēnesī kādu no šiem kanāliem bija vērojuši 42.4% jeb 848 000 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, tiem veltot kopā 1.4% no kopējā TV skatīšanās laika.»

2014. gada janvārī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 44 minūtes dienā, kas bija par 1 minūti vairāk nekā 2013. gada decembrī.

Komentāri (111)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu