«Martini» 150 gadu jubileju atzīmē ar spožu ballīti (13)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Sestdien Rīgā, klubā «Coyote Fly» notika grandiozas «Martini» 150 gadu jubilejas svinības, kas pulcēja teju 500 viesu. Viesus pārsteidza vienmēr atraktīvie šovmeņi - grupa BIG AL&JOKERS (jeb ex. KEKSI) ar neatkārtojamo lietuvieti Aļģirdas Šuminskas priekšgalā, kā arī citi muzikāli priekšnesumi. 

Pasākuma vadītāja ampluā bija no ASV atbraukušais režisors Miks Ozoliņš, kuru pavadīja viņa mīļotā - dziedātājas Riannas bekvokāliste Kima Ince.

Martini jubilejas viesu vidū bija arī svarcēlājs, Olimpiskais vicečempions Viktors Ščerbatihs ar mīļoto sievieti Mariju, TV dīva Anna Rozīte ar draudzenēm, pašmāju seriāla Ugunsgrēks aktrises Regīna Devīte un Ieva Aleksandrova – Eklone ar vīru Elvingu Eklonu, mūziķis Markuss Riva, dziedātāja Ineta Rudzīte ar pavadoņiem, dejotāju pāris – Viola Abramova – Mailīte un Rihards Mailītis, kā arī producente Žaklīna Cinovska.

Pasākuma gaitā apmeklētājiem bija iespēja baudīt atpūtu un izklaides itāļu stilā. Ausis priecēja VIOLINA klubu mūzika elektronisko vijoļu izpildījumā, kā arī eksperimentālais lounge & downtempo projekts – Kristīne Grundmane un Hypnotic Band. Kulminācijā kluba terasē notika salūts. Kā jau jubilejā pieklājās viesus cienāja ar torti un šampanieti.

  • Veiksme ir attieksmē

Kopš pašiem pirmsākumiem 1863. gadā Pesionē, Itālijā, kad vadošais vīna tirgotājs Alesandro Martīni un pazīstamais herbālists Luidži Rosi radīja ikonisko zīmolu, ko mēs šodien pazīstam kā MARTINI, ir iesakņojusies pārliecība, ka nav tādas lietas kā veiksme – cilvēks ir pats savas laimes kalējs, ar pareizo attieksmi. Tieši šī pārliecība ir devusi spēku un iedvesmojusi 150 veiksmīgos MARTINI gadus, un 2013. gadā zīmols ielūdz ikvienu izdzīvot saukli Veiksme ir attieksmē pašiem.

  • Radi pats savu veiksmes stāstu

Par godu zīmola 150. gadu jubilejai izstrādāta īpaša Facebook aplikācija 150 Formulas. Jau noskaidroti Martini 150 veiksmes stāstu pusfinālisti. Pārsteidzošas balvas gaidīs tos, kuri spēs radīt savas personīgās formulas, izsakot savu Veiksme ir attieksmē filozofiju. Sekojiet MARTINI jubilejas kampaņai: «facebook.com/MARTINI».

  • Kā pagatavot «Veiksme ir attieksmē» iedvesmoto «Martini Royale»?

"Martini Royale" - 1 spirgts dzēriens, pagatavots no 5 sastāvdaļām un 0 šaubu, ka vakars būs aizraujošu brīžu pilns. Dzēriens, pateicoties vieglajam un pavedinošajam "MARTINI Bianco" kopā ar spirgto un baudāmo "MARTINI Prosecco" (proporcijas: 50/50) atsvaidzinās jebkuru situāciju. Piejaucot abiem ledus, mazliet laima sulas, svaigu piparmētru, tiek radīta perfekta kombinācija draiskulīgām stundām.

Komentāri (13)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu