Mobilo tehnoloģiju loma un izmantošanas paradumi iepirkšanās procesā (5)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Mobilo tehnoloģiju loma pieaug ikdienas dzīvē un dažādu situāciju risināšanā. Mēs dzīvojam laikā, kurā uzņēmumiem un zīmoliem ir iespēja pirmajiem piedāvāt jaunus, kvalitatīvus saskarsmes punktus mijiedarbē ar cilvēkiem.

Mediju aģentūra PHD ir izpētījusi mobilo tehnoloģiju lomu un izmantošanas paradumus iepirkšanās procesā pirkumiem, kuri neietilpst ikdienas pirkumu grozā (piemēram, auto, elektropreces vai ceļojumi). Šo procesu var iedalīt trīs posmos.

1. Iepirkšanās sākas ar iedvesmas posmu, brīdi, kad rodas ideja par jauna produkta iegādi.

2. Tam seko izpētes posms, kurā potenciālais pircējs meklē informāciju par produkta cena, pieejamību un kvalitāti.

3. Procesu noslēdz iegādes posms, kurā tiek veikts pirkums.

Mediju aģentūra PHD noskaidroja, ka Latvijā vīrieši ir aktīvākie mobilo ierīču izmantotāji visos iepirkšanās posmos. Visbiežāk mobilās ierīces tiek izmantotas iedvesmas posmā, dažkārt tās tiek izmantotas vieglai izpētei. Savukārt detalizētai izpētei un salīdzināšanai, kā arī pašai pirkuma veikšanai tās tiek izmantotas reti, priekšroka tiek dota «desktop» videi.

Reklāmdevēju interesēs ir izmantot brīdi un adaptēt mobilo vidi kā vēl vienu saskarsmes punktu ar klientiem, piedāvājot korektu, ērtu un modernu saturu mobilajās ierīcēs.

Komentāri (5)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu