«Opel» piedāvā doties piedzīvojomos kopā ar «Insignia Country Tourer» (2)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: © GM Company

Jaunā «Insignia» modeļu saime drīzumā būs nokomplektēta - septembrī savu pasaules pirmizrādi Frankfurtes auto izstādē piedzīvos «Opel Insignia Country Tourer». Kamēr tā radniecīgais «Sports Tourer» ir elegants ģimenes un biznesa universāls, tikmēr jaunais «Country Tourer» vairāk iemieso tieši alkas pēc piedzīvojumiem.

Daudzpusīgais modelis ar augsto klīrensu nodrošina brīvības sajūtu ārpus pilsētas ierobežojumiem un asfaltētiem ceļiem. Tā raksturīgākās iezīmes ietver automobiļa apakšas aizsargpaneļus priekšā un aizmugurē, ievērojamus riteņu arku un apakšējās virsbūves daļas apšuvumus un dubultās izplūdes caurules. Savukārt modernā pilnpiedziņa nodrošina saķeri un drošu vadāmību jebkādos apstākļos. Tas viss apvienots ar jaudīgu turbodzinēju - 250 zirgspēku 2,0 litru SIDI tiešās iesmidzināšanas benzīna vienību vai augstas veiktspējas 2,0 BiTurbo CDTI, kuri abi nodrošina iespaidīgu 400 ņūtonmetru maksimālo griezes momentu.

Gan 2,0 SIDI Turbo, gan 2,0 CDTI ir pieejami kopā ar sešpakāpju manuālo vai automātisko transmisiju, bet 2,0 BiTurbo CDTI - tikai ar pēdējo.

«Ar jauno «Insignia Country Tourer» mēs vēlamies aizpildīt brīvo sportisko nišu vidējā izmēra klasē. Šis modelis mums ļauj klientiem piedāvāt alternatīvu, kāda vēl nav bijusi «Opel» klāstā. Tagad viņi mūsu vadošā modeļa kvalitāti var baudīt ar krietnu devu piedzīvojumu garšas,» norāda «Opel» Pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas daļas viceprezidenta vietas izpildītājs Dankans Aldreds (Duncan Aldred).

Elektroniski kontrolētā 4x4 riteņu piedziņa ietver īpaši kvalitatīvu sajūgu, kas darbojas pēc «Haldex» principiem, un elektronisko bloķējošo diferenciāli, tādējādi nodrošinot izcilu vilkmi uz dažādu veidu ceļa virsmām. Tā nepārtraukti pielāgojas ceļa apstākļiem un nemanāmi no 0 līdz 100 % diapazonam sadala jaudu starp priekšējo un aizmugurējo asi, kā arī aizmugurējiem riteņiem. Piedziņas lielākais trumpis ir tas, ka tā šo jaudas sadali veic vēl pirms riteņa izslīdēšanas vilkmes trūkuma dēļ, kas raksturīgi, piemēram, pārvietojoties pa slapjiem vai ar sniegu klātiem ceļiem. Pilnpiedziņas sistēma kombinācijā ar augstākā līmeņa elektronisko «FlexRide» šasiju nosaka standartus reaģēšanas laikam un automobiļa kontrolei.

Nepieciešamības gadījumā sajūgu kontrolējošā ierīce nekavējoties pārvada griezes momentu uz aizmugurējo asi. 4x4 sistēmas sensori atsevišķos kontroles moduļus nepārtraukti apgādā ar informāciju, kas ietver novirzes daudzumu, paātrinājumu, stūres novietojumu, riteņu ātrumu, akseleratora pedāļa pozīciju, motora ātrumu un griezes momentu. No iegūtās braukšanas apstākļu informācijas pastāvīgi tiek pielāgota jaudas sadale uz priekšējo/aizmugurējo asi.

Maksimāla stabilitāte un augstāka dinamika tiek nodrošināta ar elektroniski kontrolēto aizmugurējās ass bloķējošo diferenciāli (eLSD). Tas kontrolē jaudas sadali starp aizmugurējiem riteņiem, pārvadot griezes momentu uz riteni, kuram dotajā brīdī ir vislabākā saķere ar ceļu. Izsmalcinātā adaptīvās pilnpiedziņas sistēmas darbība ne tikai nodrošina labāku vilkmi sliktas ceļa saķeres apstākļos, bet visās situācijas arī rūpējas par augstākā līmeņa automobiļa kontroles iespējām un aktīvo drošību. Insignia Country Tourer vilkmi var nodrošināt arī tad, ja trīs no četriem riteņiem ir bez saķeres un tikai viens ir izmantojams.

Adaptīvā pilnpiedziņas sistēma vadītājam palīdz arī ne tik kritiskās situācijās. Lai samazinātu berzes zudumus un ekonomētu degvielu, laikā, kad sistēmās iejaukšanās nav nepieciešama, tā automātiski pārslēdzas uz priekšpiedziņu.

Cena un komplektācijas iespējas tiks paziņotas pasūtījumu pieņemšanas uzsākšanas dienā - 10.septembrī, Frankfurtes auto izstādē.

Komentāri (2)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu