Par «zaļā veloceliņa» izbūvi cīnās Rīgas domes deputāts Ēriks Škapars

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lita Krone/LETA

Šodien, 3.jūlijā, Rīgas domes deputāts Ēriks Škapars atkārtoti iesniegs Rīgas domei priekšlikumu piešķirt finansējumu 36 000 latu apmērā «zaļā veloceliņa» posma pa Mārupītes ieleju izbūves pabeigšanai. Kā vakar veloaktīvistu rīkotajā demonstrācijā Bieriņos solīja Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks - celiņš tikšot pabeigts tikai nākošgad.

Priekšlikums par «zaļā veloceliņa» izbūvi Rīgas domei tiks iesniegts jau otro reizi. Zaļais veloceliņš ir izbūvēts daļēji, un nepabeigts ir palicis apmēram 800 metrus garš posms starp Dauguļu un Kantora ielām, kas atrodas Mārupītes ielejā. Ņemot vērā to, ka A. Ameriks vakar veloaktīvistiem solīja veloceliņa izbūvi pabeigt tikai nākošgad, iespēja, ka Ērika Škapara priekšlikumu šodien dome atbalstīs, diemžēl ir ļoti neliela.

«Acīmredzot ar labu gribu vien ir par maz, lai panāktu domes pozīcijas atbalstu «zaļā veloceliņa» izbūvei, ir nepieciešams kas vairāk - sabiedrības iniciatīva un atbalsts. Vakardienas demonstrācija apliecināja, ka iedzīvotājiem nav vienalga kādā vidē viņi dzīvo, un ir gatavi paust savu nostāju arī publiski. Diemžēl vēl viens gads tiks zaudēts, bet ceru, ka panāktais atbalsts veloceliņa pabeigšanai īstenosies ne tikai solījumos, bet arī reālos darbos», saka Rīgas domes deputāts Škapars.

«No vienas puses, ir prieks, ka Latvijā demokrātija pastāv, un arī pašvaldības iedzīvotājiem, apvienojoties kopīgas idejas vārdā, ir iespējams panākt sabiedrībai svarīgu lēmumu pieņemšanu, bet, no otras puses, nav saprotams, kāpēc laikā, kad Rīgas dome plāno jaunus vērienīgus parku un skvēru atjaunošanas darbus, iesāktie projekti, piemēram, vienīgā zaļā veloceliņa Rīgā pabeigšana, tiek atlikta uz nākošo gadu. Vēlos uzsvērt, ka mēs, kā veloaktīvisti un velokultūras atbalstītāji, turpināsim sekot līdzi domes vicemēra solījuma izpildei - gan šodien, kad domes sēdē plānots priekšlikumu izskatīt, gan pēc tam, kad tiks uzsākta celiņa izbūve», stāsta veloaktīvists un demonstrācijas organizētājs Rihards Frīdenbergs.

Jau ziņots, ka Rīgas vienīgā «Zaļā veloceliņa» izbūve tika uzsākta 2008.gadā. Tā ideja radās 2006.gadā ar mērķi veidot pilsētā «zaļo koridoru», nodrošinot iedzīvotājiem un tūristiem iespēju aktīvi pavadīt brīvo laiku, izbaudot Rīgas parkus un Mārupītes dabas ainavu, kā arī sniegt drošas pārvietošanās iespēju. Celiņa uzdevums ir savienot esošā Centrs - Jūrmala veloceliņa centra daļu, kas ir uz Vanšu tilta, un Mārupes pagastu. Zaļais veloceliņš ir izbūvēts daļēji un nepabeigts ir palicis arī tā skaistākais posms starp Dauguļu un Kantora ielām, kurš atrodas Mārupītes ielejā.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu