Pārdodot «Twitter» kontu, arī Latvijā varētu labi nopelnīt (8)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/Scanpix

Sociālajiem tīkliem uzņemot apgriezienus, kontu pārdošana varētu kļūt aktuāla arī Latvijā un cena par «Twitter» kontu ar aptuveni 1000 sekotājiem varētu būt 400-800 eiro, vēsta laikraksts «Dienas Bizness».

Ja pasaulē pārsvarā par «Twitter» konta pārdošanu varētu sākt runāt, sākot no 10 tūkstošiem sekotāju, tad Latvijā interese varētu būt no 1000 sekotājiem. Būtisks ir sekotāju auditorijas sadalījums - vai sekotāju vidū ir cilvēki, kas ikdienā pieņem lēmumus par izdevumiem, vai vienkārši «čivinātāji», norāda laikraksts.

Pasaulē vairākos avotos pieejamā informācija liecina, ka vidējā viena kvalitatīva sekotāja cena svārstās ap dolāru. Latvijā cena par «Twitter» kontu ar aptuveni 1000 sekotājiem varētu būt 400-800 eiro. Lai gan Latvijā «Twitter» kontu iegādes prakse pagaidām plaši izplatīta nav, pāris gadījumu ir bijuši un sagaidāms, ka nākotnē situācija mainīsies, ziņo laikraksts.

«Tas, ka uzņēmumi nevēlas atzīties konta iegādē, ir saprotams. Uzņēmumam gribas, lai cilvēki domā, ka sekotāji ir nevis tāpēc, ka konts ir nopirkts, bet tāpēc, ka uzņēmuma sniegtie pakalpojumi un preces ir saistošas,» skaidro Latvijas Interneta asociācijas izpilddirektors Viesturs Šeļmanovs-Plešs.

Ja ārzemēs nav pārsteigums, kad internetā paralēli apģērbam un kosmētikai var nopirkt arī «Twitter» kontu un «Facebook» «like» klikšķus, tad Latvijā kopumā uzņēmumi vēl nav apzinājušies sociālo tīklu ietekmi. Biznesa vide ir salīdzinoši kūtra uz šādu knifu izmantošanu. Rīki ir rokā, tāpēc vajadzētu tos izmantot, uzskata Šeļmanovs-Plešs.

Internetā ir pieejama informācija par daudziem uzņēmumiem, kas piedāvā pirkt «augstas kvalitātes «Twitter» kontus par zemu cenu», interese tiek izrādīta arī par dažādiem viltus profiliem, ziņo «Dienas Bizness».

Atkarībā no sekotāju bāzes atšķiroties cena, un summas pieaugot, ja sekotāju pulka vidū esot slavenības. Tāpat esot arī kompānijas, kas palīdz kādam pārdot viņa «Twitter» kontu, par to prasot aptuveni 10% no potenciālā darījuma summas.

Komentāri (8)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu