Piedāvā bedrēs pārsistās riepas nomainīt bez maksas (6)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Marufish, CC BY-SA 2.0

Lai arī šogad pavasara atkušņi ir saudzējuši pilsētu ielas, bedres tāpat nekur nav pazudušas un rada šoferiem nevēlamus pārsteigumus – bojātas riepas, diski un automašīnas ritošā daļa, kuras remonts mērāms vairākos tūkstošos eiro, «Apollo» informēja riepu ražotāji «GoodYear Dunlop».

Apdrošināšanas kompānija «Compensa» aprēķinājusi, ka transportlīdzekļiem radītie zaudējumi saistībā ar ceļu slikto stāvokli ir sākot no dažiem desmitiem līdz pat vairākiem simtiem eiro, savukārt vidējā atlīdzība vienam gadījumam ir ap 300 eiro. Tā kā riepas bedrēs tiek sabojātas itin bieži, riepu ražotājs «Goodyear» piedāvā to nomaiņu.

Riepa ir transportlīdzekļa visneaizsargātākā daļa, kuras biežāk sastopamais bojājums ir caurduršana. Ja šoferis nespēj izvairīties no bedres, tad tā var kļūt par iemeslu automašīnas vienas puses divu riepu – priekšējās un aizmugurējās bojājumam.

«Riepai ietriecoties bedrē, kā likums tiek bojātas tās sānu malas. Šāda veida robs var izraisīt arī apkārtējo slāņu karkasa bojājumus, kas parasti noved līdz riepas deformācijai vai arī «pumpai», izspiedumam riepā, kas var izraisīt riepas plīsumu,» norāda «GoodYear» pārstāvis.

Riepu ražotājs «GoodYear» saviem klientiem piedāvā apdrošināties pret dažādiem riepu bojājumu veidiem, ieskaitot arī plīsumus un bojājumus, kuri radušies trieciena rezultātā. Apdrošināšana būs pieejama atsevišķiem «GoodYear» un «Dunlop» riepu komplektiem, kuri tiks iegādāti laika periodā no 1.marta līdz 30.septembrim.

Vadītājiem, kuri konstatēs riepu bojājumus, būs jāsazinās ar dīleri, pie kura šīs riepas tika iegādātas un, ja bojājums nav labojams, tad riepas tiks aizvietotas ar pilnīgi jaunām. Šī garantija neattieksies uz tām riepām, kuras vēl būs remontējamas. Piemēram, ja riepu būs caurdūrusi neliela izmēra nagla, to būs iespējams salabot.

«Ikviens apzinās, ko nozīmē pavasaris pilsētu ielās. Lai ceļa strādnieki salabotu bedres ir nepieciešamas nedēļas vai mēneši. Pat pieredzējuši šoferi ar grūtībām izvairās no bedrēm un tāpat, laiku pa laikam, tajās iebrauc,» stāsta «GoodYear» produktu speciālists Baltijas un Ziemeļu valstīs Ernestas Čejauskas, piebilstot, ka «Goodyear» piedāvājums ļaus autovadītājiem izvairīties no nepatīkamajiem sarežģījumiem, kas saistīti ar iebraukšanu bedrē.

Autovadītājiem manevrējot pa nelīdzenajām ielām, Čejauskas iesaka būt īpaši uzmanīgiem. «Dažkārt bedres var būt grūti pamanāmas no tālienes, dažkārt tās ir iespējams pamanīt vienīgi kad esi tām pavisam blakus. Ja redzat bedri un to nav iespējams apbraukt, tad samaziniet ātrumu un lēnām braucat tai pāri,» saka Čejauskas.

Ja izvairīšanās no bedrēm nav bijusi iespējama, Čejauskas iesaka pārbaudīt vai riepām nav radušies bojājumi, vai salocīti automašīnas diski. Nepieciešamības gadījumā būtu vēlams doties uz tuvējo servisu un pie speciālista pārliecināties par riepu un disku tehnisko stāvokli.

Komentāri (6)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu