Portālam «www.e-latvenergo.lv» arvien lielāka piekrišana

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Uzņēmuma «Latvenergo» klientu portālu [s:19615] izmanto arvien lielāks skaits iedzīvotāju, un tā reģistrēto klientu skaits mēnesī pieaug par 35%, portāls «Apollo» uzzināja «Latvenergo».

Šobrīd klientu skaits portālā sasniedzis 5500. Un galvenā portāla funkcija ir veicināt elektronisko pašapkalpošanos, kārtojot ar elektroenerģijas lietošanu saistītus jautājumus.

Portālam izveidota īpaša Zaļā zona, kurā ikviens var ērti saņemt pieprasītākos pakalpojumus bez īpašas reģistrācijas portālā. Zaļajā zonā klienti var izdrukāt sev vai kādam citam norēķinu kvītis neierobežotā daudzumā, apskatīties pēdējo skaitītāja rādījumu, par kuru ir maksājuši, kā arī pārbaudīt savus līguma numurus un izdrukāt iesniegumu un pieteikumu veidlapas.

Paredzams, ka drīzumā portāla klienti varēs veikt maksājumus par elektroenerģiju visdažādākajos elektroniskos veidos gan par sevi, gan par saviem tuviniekiem, pieteikties un saņemt paziņojumus par plānotiem atslēgumiem. Klienti, kuri norēķinās par elektroenerģiju ar rēķiniem, varēs ērti nodot portālā skaitītāja rādījumus elektroniski.

Bet jau augustā klientu lietošanai tiks piedāvāta arī portāla versija uzņēmumiem, piedāvājot juridiskajiem klientiem ērtu un mūsdienīgu elektronisku skaitītāja rādījumu ziņošanas iespēju.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu