Portāls: Datorspēļu treileri populārāki par filmu treileriem (16)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFP/Scanpix

Reklāmas treileris ar «parastiem» cilvēkiem spēļu konsoļu un datorspēļu kara spēlei «Call of Duty: Black Ops2» ir 2012.gada vispopulārākā šāda veida izklaides produkta reklāma, raksta informācijas tehnoloģiju (IT) portāls «News.com.»

Videoklips »«Surprise» - Official Call of Duty: Black Ops 2 Live-Action Trailer» saņēmis vairāk nekā 35 miljonus skatījumu videokrātuvē «YouTube», kas kļuvusi par iecienītu vietu dažādu reklāmas materiālu izvietošanai.

Tajā redzami «parasti cilvēki», kas pēkšņi uzrodas spēles kaujas lauka vidē, kur apkārt sprāgst lādiņi, fonā deg sagrautas ēkas un sašauti braucamrīki. Vēstījums ir, ka kurš katrs, pat tādi, kas līdzīgi treilerī redzamajiem aktieriem «civilās drēbēs», spēlējot jaunāko «Call of Duty» sērijas spēli, var kļūt par kareivi.

Arī otrajā vietā ir cits šīs karaspēles treileris: «Reveal Trailer - Official Call of Duty: Black Ops 2», taču tur rāda ar datoranimāciju radītas spēles epizodes - apšaudes, izdomātas 2025.gada kara tehnikas parādīšanos un darbību un citus «spilgtus brīžus» no kara spēles scenārija, kas risinās to nopērkot un spēlējot. Šis treileris skatīts 29,5 miljonus reižu.

Tikai trešā un ceturtā vietā parādās šī gada populāru filmu treileri - filmas par Betmenu, «The Dark Knight Rises» treileris ar 26,8 miljoniem skatījumu un Džeimsa Bonda filma «Skyfall», kuras treileris apskatīts 17,5 miljonus reižu.

Par treileriem sauc filmu un pēdējā laikā arī datorspēļu fragmentus, kas īpaši samontēti, lai radītu interesi par filmas noskatīšanos vai datorspēles pirkšanu. Šī gada «topa» 8. un 10.vietu arī ieņem «Call of Duty» spēles treileri, kas samontēti, lai atspoguļotu dažādus spēles aspektus.

Internetā izvietoti treileri var saņemt būtiski vairāk skatījumus, nekā to pašu saturu rādot pirms filmu izrādēm kinoteātros. Rīga «Forum Cinemas» zālēs, rādot tos pašus treilerus pirms visiem seansiem visās 14 zālēs, to redz augstākais pāris tūkstoši cilvēki katru dienu, turklāt ne pēc apzinātas izvēles, kā to dara, meklējot un aplūkojot treilerus ar «YouTube» palīdzību.

Komentāri (16)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu