Radīts pilsētai un bezceļiem - «Range Rover Evoque»

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: auto24.lv

Dizaineri no «Land Rover» patiešām ir pacentušies, lai radītu unikālu jaunumu «Range Rover» saimē, kas pārsteidz ne tikai ar satriecošu dizainu, bet arī spējis saglabāt apvidus auto raksturīgākās īpašības.

Jaunā «Range Rover Evoque» pirmsākumi meklējami 2008. gada konceptā «Range Rover LRX», kurš tika izstādīts Starptautiskajā Ziemeļamerikas auto izstādē. Ražošanai sagatavotais Evoque dizains no koncepta atšķiras pavisam maz un ir ļāvis saglabāt tā futūristisko izskatu, piedāvājot arī četru durvju versiju.

Dzinēju izvēle jaunajam Evoque nav diez ko liela un kopsummā tiek piedāvāti tikai trīs varianti, no kuriem divi ir dīzeļi un viens benzīnnieks. Jaudas ziņā lielāko kumeļu skaitu sniedz 2,0l Si4 benzīna dzinējs, kurš ir pieejams vienīgi ar 6-pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Abi dīzeļi tiek piedāvāti ar 2,2l dzinēju un 150sz vai 190zs izpildījumā, kuriem ir pieejama gan automātiskā, gan arī manuālā pārnesumkārba.

Aprīkojuma līmeņi ir saglabājuši tradicionālo trīspakāpju sistēmu zem segvārdiem Pure, Dynamic un Prestige. Bāzes aprīkojums ir ļoti dāsns un ietver principā visu to, ko daudzos citos ražotājos var dabūt vienīgi par papildus samaksu. Kruīza kontrole, apsildāmi priekšējie sēdekļi, apsildāma stūre, apsildāms vējstikls, autonomā apsilde, pusādas salons un daudzi, kas cits ir jau iekļauts Pure komplektācijā.

Lai pārietu uz Dynamic komplektāciju būs jāpieliek 8 296 eiro, kas galvenokārt ir par daudzajiem dekora elementiem, tai skaitā pilnu ādas salonu un liela izmēra lietajiem diskiem. Savukārt starpība starp vidēju komplektāciju un Pure ir vairs tikai 854 eiro, kas principā neko būtisku Evoque veiktspējā vai darbībā nemaina.

Pirmais iespaids par «Range Rover Evoque» ir satriecošs, tā dizains ir atšķirīgs un izaicinošs, taču tanī pat laikā ļoti moderns. Arī salons ir neierasts un piedāvā augstākās kvalitātes apdares materiālus ar mīkstu ādas salonu, kura malas rotā dubultvīles. Taču tieši ar salonu saistās nedaudzie trūkumi. Viens no uzkrītošākajiem ir sliktā redzamība šauro logu dēļ. Tas tapa skaidrs jau no pirmā acu mirkļa un tur diemžēl neko nevar padarīt. Kā otru lietu var minēt nepraktisko divu durvju versiju, kura izpaliek ar nolaižamajiem logiem un dikti neērtu iekāpšanas mehānismu aizmugurē sēdošajiem. Lieta tāda, ka reizēm tomēr ir dažas lietas jāatstāj mehāniskas, jo automātiskais beņķa atbīdīšanas mehānisms strādā pārāk lēni, kas lietainā dienā pasažieriem liks ilgāk uzkavēties lietū, lai varētu apsēsties uz mīkstajiem ādas beņķiem automašīnas aizmugurē. Abas šīs neērtības var labot iegādājoties četru durvju versiju, kas piedevām ir par 1000 eiro lētāka.

Uz ceļa un nost no tā Evoque pierāda to, ka tas ir piemērotos jebkuram ceļa segumam. Visi modeļi ir aprīkoti ar izcilo «Land Rover» pilnpiedziņu un «Terrain Response» sistēmu, kas palīdz pārvarēt bezceļu šķēršļus. Par spīti savam pilsētnieciskajam izskatam Evoque ir spējīgs uz daudz vairāk nekā piemīlīgais dizains vedina domāt.

Elīnas domas par jauno «Range Rover Evoque» bija paredzamas vēl pirms automašīnas nonākšanas viņas redzeslokā. Auto ir izteikti šiks un tas ir apveltīts ar visu, kas liktu sievietēm to iekārot. Košas krāsas, lielisks dizains un inovatīvi risinājumi padara šo auto ļoti baudāmu sieviešu acīs.

Elīna - auto24 izmēģinājuma braucienos pārstāv sieviešu viedokli un vērtē automašīnas vizuālo izskatu, pievēršot uzmanību sīkām detaļām un citām lietām, kas skar sievietes autobraucējas, piemēram, vai ir ērti noparkoties lielveikala stāvvietā.

Raivis (1,98m) par vietas trūkumu aiz stūres sūdzēties nevarēja, taču aizmugurē kā jau vairums gadījumu nekas daudz pāri nepalika. Tāpat neparocīgā iesēšanās uz aizmugurējā beņķa divu durvju versijai augumā gariem pasažieriem būs visai apgrūtinoša.

Raivis – auto24 izmēģinājuma braucienos pārstāv augumā garo vadītāju viedokli un vērtē automašīnas piemērotību gan atrodoties pie stūres pašam, gan arī brīvās vietas daudzumu sēžot aizmugurē.

Jaunais «Range Rover Evoque» ir viennozīmīgi viens no šī gada interesantākajiem auto ar kādu ir nācies braukt. Kopš septembra, kad Evoque nonāca pārdošanā par to ir dzirdētas labas atsauksmes no pasaules vadošajiem auto ekspertiem un ir pieteicis savi kā spēcīgu kandidātu uz vairākām prestižām balvām.

Cena par jaunu Evoque ar labi aprīkotu standarta komplektāciju un 150zs jaudīgu dzinēju sākas no 36 147 eiro. Tā divu durvju versija nav domāta praktiskam vadītājam, taču četru durvju versijā tas pārtop par patiesi lielisku apvidus auto.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu