«Reklāmas rīmu nakts» izsludina reklāmu konkursu

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Jau piekto reizi vienam no Latvijas reklāmas aģentūru veidotajiem klipiem tiek dota iespēja tikt iekļautam pasaulslavenajā Žana Marī Bursiko kolekcijā un 2008. gadā apceļot 160 pilsētas visā pasaulē. Tā Latvijas reklāmas aģentūrām ir iespēja pierādīt, ka arī Latvijā tapuši reklāmas klipi var būt pietiekami interesanti demonstrēšanai visā pasaulē.

Kopš 2003. gada Žana Marī Bursiko sinematēkas pārstāvji izvērtē Latvijas aģentūru veidotos reklāmas klipus. 2004. gadā skatē iekļuva žurnāla «Rīgas Laiks» reklāmas klips, ko veidojusi reklāmas aģentūra «Zoom!», 2006. gada kolekcijai tika izvēlēts aģentūras «Zoom!» klips «Drink.Drive.Join.», bet 2007. gada kolekcijā iekļuvis reklāmas aģentūras «Leo Burnett Riga» veidotais klips «Un kā domā tu?».

Kolekcijā iekļuvušais reklāmas klips veidots kampaņā par dzimumu līdztiesību un izrādīts Latvijā 2006. gada rudenī. Tā mērķis ir rosināt Latvijas sabiedrību domāt par dzimumu stereotipiem ikdienas dzīvē. Mudinājums domāt ikvienam pašam, nevis vadīties no klišejiskiem uzskatiem.

Visus iekļūšanai kolekcijā pieteiktos reklāmas klipus izvērtēs Žana Marī Bursiko sinematēkas pārstāvis.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu