Reperis «50 Cent» cer ar enerģijas dzērienu «pabarot» Āfrikas bērnus

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Scanpix/SIPA

Dzēriens «Street King» ar divām dažādām garšām - apelsīnu-mango un vīnogu - būs pieejams ASV veikalos jau šonedēļ. 

Amerikāņu reperis «50 Cent» apvienojies ar zīmolu izstrādes kompāniju «Pure Growth Partners», lai radītu jaunu enerģijas dzērienu, no kura tirdzniecības gūtā pelņa tiks ziedota Āfrikas bērniem.

Uz šādu projektu mūziķi pamudinājis nesenais ceļojums uz Āfriku, kur viņu satriekuši tur ieraudzītā posta un izmisuma apmēri. «Es izaugu bez naudas, bet es neizaugu badā. Tas ir mūsu pienākums - sanākt kopā un rīkoties, lai rastu risinājumu,» savā paziņojumā norādīja mūziķis. 

Reperis aicinājis fanus izrādīt savu atbalstu, piesakoties projekta mājaslapā «Streetking.com».

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu