Foto: Goodyear
Šajā pavasarī «Goodyear» Latvijā uzsāk jaunu, revolucionāru vasaras riepu tirdzniecību - «Optigrip» ar pilnībā jaunu tehnoloģiju. Riepas izstrādātas ar «SmartWear» tehnoloģiju, lai nodrošinātu nepārspējami augstu sniegumu pat  tad, ja tās ir nodilušas. Riepu sniegums ir pārbaudīts neatkarīgajos Vācijas TÜV SÜD testos un akvaplanēšanas ziņā tās atzītas par labākām nekā jaunas konkurentu riepas.

Parasti riepām nodilstot, arvien vairāk pasliktinās sniegums uz slapjiem ceļiem, kas izskaidrojams ar protektora dilšanu. Taču «OptiGrip» riepu bremzēšanas ceļa rādītāji pēc 30 000 km nobraukuma joprojām ir par 20 % mazāki. «Goodyear OptiGrip» testēšanu veica neatkarīga Vācijas organizācija TÜV SÜD Automotive . Šajos testos tika mērīti vairāki parametri, piemēram, akvaplanēšana un vadāmība dažādos ceļa apstākļos un dažādos riepas ekspluatācijas laika posmos. TÜV SÜD secina, ka «OptiGrip» pārspēj savus galvenos konkurentus ar šādiem iespaidīgiem rezultātiem, pateicoties riepu nemainīgajam sniegumam. Proti, «OptiGrip» riepas pēc 20 000 km nobraukuma uzrāda labākus taisnvirziena akvaplanēšanas pretestības rezultātus nekā pilnīgi jaunas konkurentu riepas un pēc 30 000 km nobraukuma tās nodrošina par 20 % īsāku bremzēšanas distanci uz slapjiem ceļiem. «Goodyear OptiGrip» riepas visā to ekspluatācijas laikā konsekventi saglabā sniegumu, bremzējot uz slapjiem ceļiem. Pēc 10 000 km nobraukuma «OptiGrip» ir par 5 % labākas nekā divu vadošo konkurentu riepas, pēc 20 000 km, par 7 % labākas, bet pēc 30 000 km «OptiGrip» bremzēšanas ceļš ir pat par 20 % īsāks nekā divu vadošo konkurentu riepām.

Riepu snieguma pasliktināšanos «Goodyear» atrisina ar inovatīvo «SmartWear» tehnoloģiju. Nodilstot riepas virsmas protektoram, parādās cits gumijas sastāvs un jaunas gropes, šādi nodrošinot augsta līmeņa saķeri uz slapjas virsmas un augsta līmeņa akvaplanēšanas rādītājus. Vadītājs to pamana kā īsāku bremzēšanas distanci uz slapja ceļa, labu akvaplanēšanas pretestību un vadāmību visā riepu ekspluatācijas laikā. 

«SmartWear» tehnoloģiju raksturo divi īpaši izstrādāti protektora gumijas savienojumi. Virsējais savienojums, kuram ir spraugveida ūdens novades kanāla konstrukcija ar 3D bloķēšanas tehnoloģiju augšējā protektora bloku daļā piedāvā protektora formas stingrumu, kas veicina labākus vadāmības rādītājus sausos apstākļos un lielu nobraukumu. Nodilstot virsējam savienojumam, pakāpeniski vairāk atsedzas apakšējais savienojums. Šis savienojums ir konstruēts tā, lai nodrošinātu labāku saķeri uz slapjiem ceļiem un tas uztur klasē labākos rādītājus bremzēšanā uz slapjiem ceļiem, kā arī sniegumu visā riepu ekspluatācijas laikā.

«OptiGrip» riepu «SmartWear» tehnoloģija ir arī iekapsulēta unikāla izskata protektora konstrukcijā, kas turpina mainīties visā riepas ekspluatācijas laikā. Spraugveida ūdens novades kanāli un gropes veido slēptas teknes zem protektora virsmas, kas pakāpeniski tiek atsegtas, nodilstot riepas protektoram. Šīs jaunās gropes veicina efektīvu ūdens novadīšanu un uztur augsta līmeņa saķeri uz slapjiem ceļiem, kā arī pretestību akvaplanēšanai pat tad, ja riepa ir nodilusi. 
KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp