Rīgā ar lekciju uzstāsies sociālā biznesa guru Hanss Reics

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publikācijas foto

Vācijas uzņēmējs un pasākumu aģentūras circ dibinātājs Hanss Reics lasīs lekciju par Grameen sociālā biznesa principiem

5. augustā plkst. 15:00 Rīgas Ekonomikas augstskolas (REA) Sorosa auditorijā pēc Latvian Art Directors Club (LADC) ielūguma lekciju «The lesson learned from 9.11 to 3.11» lasīs Vācijas uzņēmējs, pasākumu aģentūras circ dibinātājs un Nobela prēmijas laureāta prof. Muhammada Junusa (Muhammad Yunus) radošais padomdevējs Hanss Reics (Hans Reitz). Lekciju par sociālā biznesa principiem un pienesumu valsts labklājības celšanai aicināts apmeklēt ikviens interesents.

Sociālā biznesa idejas izplatīšanai un popularizēšanai Hanss Reics pievērsies jau 2007. gadā, kļūstot par Grameen sociālā biznesa idejas autora prof. Muhammada Junusa radošo padomdevēju, kā arī vēlāk izveidojot pats savu konsultāciju uzņēmumu Grameen Creative Lab, kas sniedz padomus un ieteikumus daudzām lielām kompānijā visā pasaulē.

Nobela prēmijas laureāta Muhammada Junusa sociālā biznesa ideja balstās 7 pamatprincipos: uzņēmuma mērķis ir nevis peļņas palielināšana, bet gan cīņa ar kādu sabiedrībā esošu problēmu. Uzņēmumam jādarbojas ilgtspējīgi gan finansiālā, gan ekonomiskā ziņā; investori nesaņem dividendes, savukārt peļņa ir jānovirza uzņēmuma darbības tālākai attīstībai un izaugsmei. Sociālajam biznesam ir jāstrādā ar pēc iespējas mazāku kaitējumu videi. Savukārt kā pēdējais punkts īpaši tiek atzīmēts – strādāšana ar patiesu prieku.

Lektors un sociālā biznesa guru Hanss Reics pieredzi un zināšanas gan uzņēmējdarbībā, gan sociālu projektu realizēšanā ir guvis visā pasaulē. 1994. gadā viņš nodibināja pasākumu aģentūru circ, kas šobrīd strādā ar tādiem klientiem kā adidas, Autostadt, BASF, Bertelsmann, Caterpillar, E.ON, PriceWaterhouseCoopers, T-Systems un Volkswagen. Savukārt kopš 2007. gada Hanss Reics lielāko daļu sava laika un enerģijas velta sociālā biznesa idejas popularizēšanai visā pasaulē, uzstājoties ar priekšlasījumiem starptautiskās konferencēs, semināros, vadot lekcijas universitātēs, konsultējot uzņēmumus, kā arī pavadot profesoru Muhammadu Junusu dažādās oficiālās vizītēs.

olga@ladc.lv


KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu