«RIMI» «Godīgs eiro ieviesējs» apņemšanās kapitulē «skaistas» cenas priekšā (289)

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Prece, kura līdz šim maksāja 2,99 latus, nu maksā 4,99 eiro (attēlā). No mārketinga viedokļa abas cenas izskatās labi. Lai panāktu vizuāli atraktīvu cenu, būtu pieļaujama cenas svārstība pāris santīmiem uz augšu vai leju, bet šajā gadījumā preces cena ir pieaugusi par vairāk nekā 17%. 

Tas nekādā veidā neiet kopā ar citiem RIMI izmantotajiem mārketinga saukļiem «Maksā mazāk, dzīvo labāk!» un «Godīgs eiro ieviesējs». «RIMI» mājaslapā pat atrodama apšaubāma frāze: ««Godīgs eiro ieviesējs» ir valdības un uzņēmēju iniciatīva, kuras mērķis ir veicināt godprātīgu, kā arī caurskatāmu eiro ieviešanas procesu Latvijā. Pievienojoties iniciatīvai, saviem klientiem un sadarbības partneriem apliecinām atbildīgu uzņēmējdarbības praksi. Tāpat apņemamies veikt precīzu cenu pārrēķinu un neizmantot eiro ieviešanu preču nepamatotai cenu celšanai.»

Aicinu «RIMI» tomēr ievērot savas apņemšanās un tādējādi rādīt piemēru arī citām tirdzniecības ķēdēm, kas arī mēdz pārkāpt savu godīgā eiro ieviesēja apņemšanos.

Komentāri (289)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu