«Tele2» investējis 2,2 miljonus eiro jaunā norēķinu sistēmā (30)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Mobilo sakaru operators «Tele2», ieguldot vairāk nekā 2,2 miljonus eiro, ieviesis vienu no pasaulē atzītākajām norēķinu sistēmām mobilo sakaru nozarē «Singleview», biznesa portālu «Nozare.lv» informē uzņēmuma pārstāve Egita Māliņa.

Latvija ir pirmā no Baltijas valstīm, kurā «Tele2» ir ieviesis «Singleview», un uzņēmuma klientiem tas nozīmē iespēju ērti pārraudzīt savu mobilo sakaru patēriņu, ātru un drošu rēķinu un maksājumu apstrādes procesu, kā arī jaunus pakalpojumus, uzsver Māliņa, piebilstot, ka pozitīva pieredze darbā ar šo norēķinu sistēmu jau ir «Tele2 AB Grupas» uzņēmumiem Austrijā, Norvēģijā, Vācijā un Zviedrijā.

«Norēķinu sistēma ir uzņēmuma «asinsrite», kurai jādarbojas nevainojami - esam pārliecināti, ka ieguldīto investīciju apjoms atmaksāsies vēl augstākā klientu apmierinātībā,» saka «Tele2» Klientu apkalpošanas direktore Marita Romanovska.

«Lai arī Latvijā ir vienas no zemākajām mobilo sakaru cenām Eiropā, klientiem ir būtiski sekot līdzi savam mobilo sakaru, īpaši interneta, patēriņam, un, pateicoties jaunajai norēķinu sistēmai, mēs varam nodrošināt šo iespēju. Tāpat esam parūpējušies, lai klienti laicīgi saņemtu viegli saprotamus rēķinus un to apmaksas apstrāde noritētu vēl ātrāk,» norāda Romanovska.

Februāra beigās uzņēmums ieviesis arī vienu no pasaulē vadošajām klientu attiecību vadības sistēmām «Siebel CRM», kas nozīmē tūlītēju pieteikto pakalpojumu vai citu izmaiņu aktivizēšanu, ātru un individuālu apkalpošanu gan 44 «Tele2» klientu apkalpošanas centros visā Latvijā, gan zvanot uz uzņēmuma diennakts informatīvajiem dienestiem, kā arī ātrākus risinājumus klientiem sarežģītu tehnisku jautājumu gadījumos.

«Tele2» turpina pērn iesākto klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā, kurā pagājušā gada laikā investēti vairāk nekā 750 000 eiro, atverot deviņus jaunus klientu apkalpošanas centrus un ieviešot jauno dizaina konceptu sešos klientu apkalpošanas centros.

«2014.gadā mēs turpināsim ieviest jauno dizaina konceptu vēl daudzos «Tele2» klientu apkalpošanas centros,» atklāj Romanovska.

Kā ziņots, «Tele2» peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas (EBITDA) pagājušajā gadā bijusi 34 miljoni eiro, kas ir par 17% mazāk nekā 2012.gadā.

«Tele2» apgrozījums 2013.gadā sasniedza 106 miljonus eiro, savukārt «Tele2» peļņa no pamatdarbības jeb EBITDA bija 34 miljoni eiro, kas ir par 17% mazāk nekā 2012.gadā, kad peļņa bija 40,84 miljoni eiro un apgrozījums 118 miljoni eiro. Peļņas kritums par 5% bijis, arī salīdzinot 2012.gada finanšu rādītājus ar 2011.gadu, kad EBIDTA peļņa bija 42,94 miljoni eiro, bet apgrozījums - 122 miljoni eiro, liecina iepriekš publicētie dati.

Kompānija uzsver, ka, pateicoties efektīvai darbībai, EBITDA rentabilitātes rādītājs «Tele2» bija 32% apmērā, kas esot labākais sasniegums mobilo sakaru nozarē Latvijā.

«Tele2» kopējie kapitālieguldījumi Latvijā pērn pieauga par 35%, salīdzinot ar gadu iepriekš, sasniedzot gandrīz 12 miljonus eiro.

Komentāri (30)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu