«Twitter» ietekmīgāko zīmolu topā ievērojams kāpums «Lattelecom»

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova/Leta

Novembrī sociālā tīkla «Twitter» ietekmīgāko zīmolu topā ievērojamāko kāpumu pieredzējis «Lattelecom», pakāpjoties par 22 pozīcijām un ieņemot trešo vietu, biznesa portālu «Nozare.lv» informēja topa veidotāji.

Kā atzīmē topa veidotāji, «Lattelecom» esot lielisks piemērs, kā zīmols, kas nav medijs, var stiprināt savu tēlu un komunikāciju sociālajos tīklos. Zīmola stiprās puses esot klientu serviss, personiskums, ko nodrošina «Lattelecom» valdes priekšsēdētāja Jura Gulbja klātbūtne sociālajā tīklā un nemitīgie konkursi, kas zīmola sekotājiem dod iespēju iegūt vērtīgas balvas.

Iepriekšējā mēnesī, tāpat kā oktobrī, līderpozīcijas saglabājuši žurnāls «Ir» un «Radio 101». Abu mediju pozīciju noturēšana vēlreiz apliecinot to, ka sociālajos tīklos zīmols būs tik veiksmīgs, cik saistošu un interesantu saturu tas spēs veidot.

Savukārt ceturtajā vietā ierindojies topa jaunpienācējs «Samsung», kura panākumus topa veidotāji skaidro ar vienu no pēdējā laikā veiksmīgākajām sociālajām kampaņām «Twitter» - «Dzīvei jāturpinās», kuras laikā vairāk nekā 6000 sociālā tīkla lietotāju savam profila attēlam pievienoja rozā lentīti, tādējādi atbalstot krūts vēža pacientus.

Vēl «Twitter» ietekmīgāko zīmolu topa desmitniekā iekļuvuši tādi zīmoli kā «airBaltic», «Delfi.lv», «Draugiem.lv», «Panorāma», «Neatkarīgā Rīta Avīze» un «Dirty deal teatro». Salīdzinot ar oktobra topa datiem, zīmolu desmitniekā vairs nav SIA «Optibet» interneta portāls «Rezultati.lv», «Positivus» un «Forum Cinemas». Savukārt visas topā pārstāvētās politiskās partijas arī novembrī turpinājušas slīdēt uz leju.

Topa veidošanā tika analizēti trīs zīmola komunikācijas aspekti - ietekme, apspriešana un popularitāte, kas veido kopējo zīmola koeficentu.

Zīmolu topu veido «Twitter» pētnieki - «Soon» sadarbībā ar mārketinga konsultāciju aģentūru «DDB Consulting».

Kā ziņots, īso vēstījumu sociālais tīkls «Twitter» novembrī sasniedza 175 miljonus lietotāju, kas ir par 30 miljoniem vairāk nekā pirms trīs mēnešiem, raksta avīzes «The New York Times» interneta portāls.

Vēl pirms gada «Twitter» bija 58 miljoni lietotāju, bet pirms trīs gadiem, neilgi pēc īso vēstījumu tīkla palaišanas, gandrīz joka pēc to lietoja nedaudz virs 500 000 cilvēku.

Septembrī, pēc blogera un IT uzņēmēja Ernesta Štāla apkopotiem datiem, Latvijā bija ap 33 000 «Twitter» lietotāju.

Štāls septembra sākumā klāstīja, ka no 33 309 sociālā tīkla lietotājiem, kam ir saikne ar Latviju (atrašanās vieta vai Latvijas cilvēki ārzemēs), kādi 15 400 uzskatāmi par aktīviem «Twitter» lietotājiem. «Soon» savāc ap 22 225 vēstījumiem dienā no ar Latviju saistītiem «Twitter» lietotājiem.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu