Zināms, kur atrodas Latvijas autoceļu «dārgākā bedre» (50)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Foto:Evija Trifanova/LETA

Apdrošināšanas sabiedrība «BTA Insurance Company» SE (BTA) šogad saņēmusi jau teju 100 atlīdzību pieteikumus par bedru nodarītajiem bojājumiem transportlīdzekļiem, un nepilnu divu mēnešu laikā apdrošināšanas atlīdzībās par šādiem bojājumiem izmaksājusi jau gandrīz 15 000 eiro, portālu «Apollo» informēja BTA pārstāve Agnese Grīnberga.

Neraugoties uz to, ka transportlīdzekļu vadītāji kļuvuši uzmanīgāki un bedru nodarītie zaudējumi transportlīdzekļiem kļuvuši maznozīmīgāki, vēl arvien apdrošināšanas atlīdzību pieteikumu skaits par bedru nodarītajiem zaudējumiem saglabājas augsts.

Apkopojot statistiku par pērn pieteiktajiem negadījumiem, BTA secina, ka nedaudz samazinājies gan pieteikto apdrošināšanas atlīdzību skaits par transportlīdzekļu iebraukšanu bedrē, gan arī vidējās izmaksātās apdrošināšanas atlīdzības apmērs. Tas liecina par to, ka autovadītāji kļūst arvien uzmanīgāki un apzinās, ka bedres uz Latvijas ceļiem nav reta parādība.

Ja vadītājs brauc uzmanīgāk un ar mazāku ātrumu, bet tomēr iebrauc bedrē, transportlīdzeklim var tikt nodarīti daudz mazāki bojājumi, nekā braucot ļoti ātri. 2013. gadā BTA kopumā saņēma 322 apdrošināšanas atlīdzību pieteikumus par automašīnām nodarītiem bojājumiem pēc iebraukšanas bedrē, kas ir par 14% mazāk nekā 2012. gadā, savukārt apdrošināšanas atlīdzībās par šāda veida bojājumiem 2013. gadā BTA kopumā izmaksāja 72 382 eiro jeb vidēji 225 eiro par vienu apdrošināšanas gadījumu (2012. gadā par vienu apdrošināšanas gadījumu BTA izmaksāja vidēji 285 eiro).

Apkopojot lielākās izmaksātās apdrošināšanas atlīdzības «Pilna servisa KASKO» un «KASKO bedres» apdrošināšanā par zaudējumiem, kas radušies pēc transportlīdzekļa iebraukšanas bedrē, BTA ir izveidojusi Latvijas dārgāko bedru TOP 3 šogad un pērn. BTA informācija par lielākajiem atlīdzību gadījumiem liecina, ka Latvijas «dārgākā bedre» šogad bijusi Daugavpilī, bet pērn – Rīgā.

BTA 2014. gada TOP3 lielākās izmaksātās atlīdzības par bedru radītajiem zaudējumiem:

  1. Apdrošināšanas atlīdzību – 1 569 eiro – BTA izmaksāja 2003. gada izlaiduma «Volkswagen Golf» markas automašīnas īpašniekam, kurš Daugavpilī, 18. novembra ielā, iebrauca bedrē, kā rezultātā tika bojāts automašīnas priekšējais buferis, restes un riepa.
  2. Apdrošināšanas atlīdzību – 1 270 eiro – BTA izmaksāja 2012. gada izlaiduma «Land Rover» markas automašīnas īpašniekam, kurš Daugavpilī, Komunāla ielā, iebrauca bedrē, kā rezultātā tika bojāta automašīnas riepa un disks.
  3. Apdrošināšanas atlīdzību – 803 eiro – BTA izmaksāja 2010. gada izlaiduma «Toyota RAV4» markas automašīnas īpašniekam, kura automašīnai pēc iebraukšanas bedrē Skrundā, Raiņa un Ventas ielas krustojumā, tika bojāta tās degvielas tvertne un grīda.

BTA 2013. gada TOP3 lielākās izmaksātās atlīdzības par bedru radītiem zaudējumiem:

  1. Apdrošināšanas atlīdzību – 2 780 eiro – BTA izmaksāja 2010. gada izlaiduma «Mercedes Benz S500» markas automašīnas īpašniekam, kurš pēc sadursmes ar velosipēdistu Rīgā, Maskavas ielā, iebrauca bedrē. Spēkratam tika bojāta priekšējā balstiekārta, priekšējā riteņa disks un riepa, kā arī aizmugurējās durvis, šķērssvira.
  2. Apdrošināšanas atlīdzību – 1 914 eiro – BTA izmaksāja «Mercedes Benz» markas kravas automašīnas īpašniekam, kura spēkratam pēc iebraukšanas bedrē Bauskas novadā, Jaunsaulē, tika bojāts priekšējais buferis, priekšējais lukturis un labās puses pakāpiens.
  3. Apdrošināšanas atlīdzību – 1 379 eiro - BTA izmaksāja 1998. gada izlaiduma «Mercedes Benz C220» markas automašīnas īpašniekam, kura automašīnai, iebraucot bedrē Polijā, tika bojāts automašīnas priekšējais buferis, priekšējā automašīnas spārna labā puse, balstiekārta, priekšējā un aizmugurējā riepa, vienas riepas disks, kā arī automašīnas slieksnis.
Komentāri (50)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu