Gandrīz visi «Volvo» markas automašīnu īpašnieki (97%) atzinuši, ka ir apmierināti ar autoservisos saņemtajiem pakalpojumiem, noskaidrots «Statoil Fuel & Retail Latvia» un uzziņu dienesta 1188 veidotā projekta «Autoservisu ceļvedis» aptaujā.
Zināms, kuru auto īpašniekiem Latvijā vislabākā pieredze autoservisos (26)
Tāpat īpaši atzinīgi autoservisus vērtē arī Audi (93%) un «Volkswagen» (92%) saimnieki.
Turpretī lielākais salīdzinoši neapmierināto autoservisu klientu īpatsvars ir «Mazda», «Ford» un «Opel» īpašnieku vidū – vidēji 14% nav bijuši apmierināti ar līdz šim saņemtajiem pakalpojumiem, tomēr arī tā ir neliela daļa no attiecīgās automašīnas markas saimniekiem.
Kopumā Latvijā ar autoservisu pakalpojumiem apmierināti ir deviņi no desmit autovadītājiem.
Pētījuma autori norāda - interesanti, ka «Volvo» īpašnieki ir arī biežākie autoservisu apmeklētāji – gandrīz ceturtdaļa savu spēkratu uz autoservisiem ved reizi trīs mēnešos vai biežāk. Turpretī vismazāk autoservisos vēršas «Opel» vadītāji – katrs trešais tikai reizi gadā vai retāk.
«Autovadītāji saņem kvalitatīvus pakalpojumus un labprāt dalās savā pozitīvajā pieredzē – to apliecina arī fakts, ka «Autoservisu ceļvedī», kurā ikvienu šoferi aicinām novērtēt autoservisus piecu ballu skalā, gandrīz 70% vidējo vērtējumu ir virs 4 ballēm. Aicinām arī turpmāk «neturēt sveci zem pūra» un pēc katra servisa apmeklējuma doties uz virtuālo ceļvedi, lai kopīgi veidotu plašāko informācijas avotu par autoservisiem Latvijā,» stāsta «Lattelecom BPO» izpilddirektore Agnese Paegle.