«Liela vilšanās!» Kāpēc atsevišķi produkti kļūst dārgāki?

FOTO: Ekrānuzņēmums/Instagram

«Liela vilšanās par izmaiņām tilpumā un cenā!» tā par vietējā kosmētikas ražotāja «Dzintars» produktu lietošanai ādai ap acīm raksta kāda «Instagram» lietotāja, savās pārdomās par izmaiņām daloties sociālajos tīklos, klāt pievienojot arī foto.

Kosmētikas «Dzintars» pircēja raksta, ka atkārtoti iegādājusies jau vairākus gadus lietoto serumu ādai ap acīm. Iepakojuma dizaina pārmaiņas nemulsinājušas. Tomēr pārsteigums bijis par ko citu.

«Pirmais pārsteigums bija pāris eiro augstāka cena, uz ko pievēru acis, jo maz kas var mainīties kopš pērnās vasaras. Otrais pārsteigums nāca, noliekot jauno pudelīti uz plaukta blakus vecajai. Jaunie 15 ml par lielāku cenu nekā vecie 30 ml ir tiešām liela vilšanās!»

Liela vilšanās par izmaiņām tilpumā un cenā! Atkārtoti iegādājos jau vairākus gadus lietoto "Dzintars" ražojuma serumu ādai ap acīm. Iepakojuma dizaina pārmaiņas mano diži nemulsina, arī pārdevēja veikli aptvēra, ko meklēju, pasniedza man vajadzīgo produktu ar vārdiem "te tik iepakojums cits, tagad mainās produktu sērijai izskats". Pirmais pārsteigums bija pāris eiro augstāka cena, uz ko pievēru acis, jo maz kas var mainīties kopš pērnās vasaras. Otrais pārsteigums nāca, noliekot jauno pudelīti uz plaukta blakus vecajai. Jaunie 15 ml par lielāku cenu nekā vecie 30 ml ir tiešām liela vilšanās! Lai arī produkts pārbaudīts un patīk, man nepatīk krasās izmaiņas iepakojums/cena frontē un tas, ka pārdevēja par to pat neiepīkstējās, patiesību sakot, radās pat sajūta, ka mēģina ātrāk izsist čeku, paņemt naudu un atvadīties. Parasti pārdevējas "Dzintars" tīkla veikalos aicina iepazīties arī ar citiem produktiem. Meklēju vieglu un dziļi mitrinošu kopšanas līdzekli ādai ap acīm! Ir ieteikumi? - - - - - - - #sad #disappointment #dzintars #seacollagen #dzintarscosmetics #vilšanās #jūtosapkrāpta #skatiesdivreiz #eyeserum #cosmetics

A post shared by Liva Alksne (@alksnel) on

Lai arī šo produktu ļoti iecienījusi, ar tik krasām izmaiņām cenā viņa neesot mierā: «Nepatīk krasās izmaiņas iepakojums/cena frontē un tas, ka pārdevēja par to pat neiepīkstējās, patiesību sakot, radās pat sajūta, ka mēģina ātrāk izsist čeku, paņemt naudu un atvadīties. Parasti pārdevējas «Dzintara» tīkla veikalos aicina iepazīties arī ar citiem produktiem.»

Lai tiktu skaidrībā par izmaiņām, portāls TVNET sazinājās ar kosmētikas ražotāja «Dzintars» pārstāvjiem.

«Ekonomiskā izaugsme dara savu, pieaug ražošanai tik būtiskās izmaksas – energoresursi kā arī cilvēka darba spēka atalgojums un protams arī visas izejvielas,» skaidro «Dzintara» mārketinga projektu vadītāja un komunikācijas speciāliste Elīna Lukjanoviča.

Produkts ādai ap acīm tiek ražots deviņus gadus un neskatoties uz inflāciju, produkta cena netika palielināta: «Veco iepakojumu vairs nevarējām iegādāties un lēmām par maiņu.»

Produkts ādai ap acīm 15 mililitru lielā tilpumā esot noteikts standarts visā pasaulē. «Doma ir, lai šie produkti aptuveni vienā laikā beigtos. Jo uz sejas mēs liekam krietni vairāk produktu, bet ap acīm produkts ir nepieciešams ļoti maz. Burtiski maza zirnīša lielumā,» iemeslu skaidro Lukjanoviča.

«Pārsvarā pasaulē sejas krēmi ir 40 līdz 50 mililitri. Produkti lietošanai ap acīm 10, 15 un reti kad 20 mililitri. Mēs laikam bijām vienīgie, kas šo produktu ražoja tik lielu.»

Esi pamanījis kaut ko neparastu? Varbūt pavisam ikdienišķu, bet kam būtu jāpievērš uzmanība? Tad ziņo par to!

Aicinām iedzīvotājus iesūtīt savus stāstus, situācijas un notikumus dzīves sadaļā «Tava balss» par dažādām piedzīvotām vai novērotām nejēdzībām, neizdarībām un izdarībām. Kopīgi aktualizēsim sabiedrībai svarīgus un arī ikdienišķus tematus, kas skar mūs visus!

Redakcija izskatīs visus iesūtītos materiālus un nepieciešamības gadījumā sazināsies ar raksta autoru vai iesaistīsies situācijas risināšanā. Ziņu iesūtītāji aicināti īsi un konkrēti aprakstīt situāciju, kā arī pievienot fotogrāfijas vai videomateriālus.

Sūti savu stāstu uz tavabalss@co.tvnet.lv.

Uz augšu