Vilšanās SPA: pirts telpā 12 cilvēki, kājās stāvot, centās «relaksēties»

TVNET
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: pexels.com

«2017. gada 29. novembrī portālā «Kumi.lv» iegādājos divus kuponus «VRKtravel» organizētajam ceļojumam «SPA atpūta Tallinā». Izvēlējos ļoti laicīgi, jo vēlējos pavadīt ar vīru romantiskas brīvdienas tuvu Valentīndienai, kā arī mūsu iepazīšanās datums ir 13. februāris. Šobrīd esam atgriezušies no minētā ceļojuma, bet gaidītās atpūtas vietā jūtamies ļoti vīlušies un vēlamies saņemt kompensāciju no minētās firmas,» tā savu sūdzību TVNET sāk kāda lasītāja.

«Esmu tikusi maldināta ar ceļojuma nosaukumu – «SPA atpūta Tallinā». Kuponā ir minēta konkrēta viesnīca - to es sagaidīju, biju meklējusi informāciju internetā, man bija draugu atsauksmes.

Autobusā uzzināju, ka viesnīca būs cita. Bija iecerēta pastaiga gar jūru, tā mums izpalika,»

stāsta sūdzības autore.

Atpūtnieki nokļuvuši pavisam citā viesnīcā. «Kuponā minēts SPA apmeklējums viesnīcā. Uzskatu, ka to, kas atrodas viesnīcā, nevar uzskatīt par SPA zonu. Varbūt nelielai kompānijai, bet nevis ap 50 cilvēkiem, kuri minētajā datumā nakšņoja viesnīcā un bija ieradušies ar 2 (!) autobusiem,» norāda sieviete, piebilstot, ka bija viena četrvietīga turku pirts, viena duša, baseins 3x10m.

«Cilvēki stāvēja rindā uz pirti, rindā uz dušu, baseinā ūdens netīrs... Sajutāmies vienkārši pretīgi! Četrvietīgā pirts telpā brīžiem bija ap 12 cilvēku, kas kājās stāvot centās «relaksēties». Manuprāt – cilvēka cieņu pazemojoši.»

Kuponā ir punkts par vakariņu iespēju – zviedru galdu. Arī šāda iespēja netika piedāvāta, norāda sūdzības autore.

«Uzskatu, ka «VRKtravel» ir veikusi maldināšanu. Es nekad nebūtu iegādājusies šos kuponus, ja zinātu , kas slēpjas aiz izkārtnes «SPA atpūta Tallinā»,» saka sieviete.

Kompānijas «VRKtravel» pārstāvji skaidro, ka pēc līguma nosacījumiem klientei vajadzēja sazināties ar mūsu kompāniju pēc kupona iegādes un sniegt pilnu informāciju par tūristu datiem un kontaktiem, un noslēgt līgumu, kas netika izdarīts.

«Mēs bijām tiesīgi anulēt ceļojumu pēc noteikuma «Kupons ir jāizdrukā un jāiesniedz uz vietas»,» pārkāpuma, kas netika izdarīts, apgalvo ceļojumu biroja pārstāvji.

Tāpat arī kliente neesot sazinājusies ar ceļojuma organizatoriem, kas paši pieprasīja kontaktus no portāla «Kumi.lv», lai saglabātu reģistrāciju. «Diemžēl viesnīca tika mainīta janvārī, bet tādēļ ka netika izpildītas saistības starp klientu un tūroperatoru, nesniedzot kontaktus, nebija iespējas paziņot par viesnīcas maiņu,» skaidro kompānijas «VRKtravel» pārstāvji.

Līdz ar to

tūroperators uzskata naudas atgriešanas pieprasījumu par nepamatotu, ņemot vērā, ka tika izpildīti visi līgumā paredzētie punkti.

Tāpat arī līguma noteikumi paredz, ka tūroperatoram ir tiesības mainīt viesnīcu uz citu līdzvērtīgu trīszvaigžņu viesnīcu. Kompānijas pārstāvji gan sola ņemt vērā klientes atsauksmes par samainīto viesnīcu un veidot savu piedāvājumu, balstoties uz atsauksmēm.

Esi pamanījis kaut ko neparastu? Varbūt pavisam ikdienišķu, bet kam būtu jāpievērš uzmanība? Tad ziņo par to!

Aicinām iedzīvotājus iesūtīt savus stāstus, situācijas un notikumus dzīves sadaļā «Tava balss» par dažādām piedzīvotām vai novērotām nejēdzībām, neizdarībām un izdarībām. Kopīgi aktualizēsim sabiedrībai svarīgus un arī ikdienišķus tematus, kas skar mūs visus!

Redakcija izskatīs visus iesūtītos materiālus un nepieciešamības gadījumā sazināsies ar raksta autoru vai iesaistīsies situācijas risināšanā. Ziņu iesūtītāji aicināti īsi un konkrēti aprakstīt situāciju, kā arī pievienot fotogrāfijas vai videomateriālus.

Sūti savu stāstu uz tavabalss@co.tvnet.lv.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu