Internetā sācis darboties «Coca-Cola» mūzikas veikals

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Internetā sācis darboties ASV bezalkoholisko dzērienu ražotāja «Coca-Cola» mūzikas veikals «Mycokemusic.com», kas tiek pozicionēts kā datorfirmas «Apple» mūzikas dienesta «iTunes Music Store» konkurents.

Pašlaik «Mycokemusic.com» katalogā pieejami apmēram 250 tūkstoši kompozīciju, kuru tiesības pieder pasaulē piecām lielākajām mūzikas kompānijām. Nākotnē sortimentu plānots būtiski paplašināt.

Dziesmu katalogs sastādīts, piepalīdzot Lielbritānijas mūzikas dienestam OD2, kuras īpašnieks ir pazīstamais mūziķis Pīters Geibriels. Tajā būs pieejamas dziesmas, kas domātas klausītājiem ar dažādu gaumi, sākot no Elvisa Preslija laikiem un beidzot ar Eminemu.

Jaunajā mūzikas veikalā vienas dziesmas lejupielāde maksās 0,80 sterliņu mārciņu (aptuveni 0,77 latus), bet albuma lejupielāde — 6,4 sterliņu mārciņas (aptuveni 6,2 latus), kas ir nedaudz dārgāk kā konkurentiem. «iTunes Music Store» mūzikas veikals piedāvā lejupielādēt jebkuru dziesmu par 0,99 ASV dolāriem (aptuveni 0,53 latiem), bet albumu — par 9,99 ASV dolāriem (aptuveni 5,40 latiem). Savukārt «Coca-Cola» mūzikas veikals piedāvās iespēju abonentiem iegādāties ierakstus četras līdz sešas nedēļas pirms to oficiālas prezentācijas.

Tomēr pirmā darbības diena jaunajam mūzikas dienestam nebija īpaši veiksmīga. Tehnisku problēmu dēļ veikala apmeklētāji varēja atvērt tikai lapu ar reklāmas uzrakstu, kurš vēstīja, ka veikalu atvērs 19. janvārī. Līdz vakaram kļūmes tika novērstas.

Sākumā «Coca-Cola» savus pakalpojumus sniegs tikai Lielbritānijā, bet vēlāk arī citās valstīs. Pieslēgties «Mycokemusic.com» varēs tikai 18 gadu vecumu sasniegušas personas, jo maksāt par iegādātajiem ierakstiem vajadzēs ar kredītkartēm.

Analītiķi uzskata, ka «Coca-Cola», kurai ir liels budžets un ļoti pazīstams brends, nodrošinās maksas mūzikas servisam milzīgu popularitāti. «Coca-Cola» ir arī Lielbritānijas oficiālā mūzikas čārta sponsors.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu