Šodienas redaktors:
Kārlis Melngalvis
Iesūti ziņu!

«Delfi» — vērtīgākais mediju zīmols Baltijas valstīs, «Lattelekom» — labākais augsto tehnoloģiju zīmols

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: delfi.lv

Lielākā interneta mediju kompānija Baltijas valstīs «Delfi» ir uzvarējusi Latvijas Biznesa skolas rīkotajā zīmolu konkursā «Baltic Brand 2004» mediju nominācijā, iegūstot balvu kā vērtīgākais mediju zīmols Baltijas valstīs.

Pavisam konkursā «Baltic Brand» tika izvērtēti pretendenti četrās nominācijās — nacionālo zīmolu nominācijā katrā no Baltijas valstīm un nominācijā «Baltic Brand», kas aptvēra visas trīs Baltijas valstis. Par labāko zīmolu visā Baltija tika atzīta «Hansabanka», savukārt par nacionālo zīmolu konkursu uzvarētājiem kļuva attiecīgi Igaunijas alus ražotāja «Saku» zīmols «Rock», Lietuvas saldumu ražotājs «Karūna» un Latvijas «Lattelekom» piederošā zīme «118».

Telekomunikāciju uzņēmumi kopumā konkursā ir startējuši visai veiksmīgi — Lietuvas telekomunikāciju uzņēmums «Lietuvos Telekomas» ieguva balvu par veiksmīgāko vides reklāmas lietojumu zīmolu popularizācijā Lietuvā, savukārt par labāko augsto tehnoloģiju zīmolu atzīts «Lattelekom».

«Apollo» kolektīvs, protams, pievienojas apsveicējiem un vēl panākumus arī turpmākajā darbībā.

Komentāri
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu