/nginx/o/2018/07/11/8684795t1h4fd7.jpg)
Lielākā interneta mediju kompānija Baltijas valstīs «Delfi» ir uzvarējusi Latvijas Biznesa skolas rīkotajā zīmolu konkursā «Baltic Brand 2004» mediju nominācijā, iegūstot balvu kā vērtīgākais mediju zīmols Baltijas valstīs.
Pavisam konkursā «Baltic Brand» tika izvērtēti pretendenti četrās nominācijās — nacionālo zīmolu nominācijā katrā no Baltijas valstīm un nominācijā «Baltic Brand», kas aptvēra visas trīs Baltijas valstis. Par labāko zīmolu visā Baltija tika atzīta «Hansabanka», savukārt par nacionālo zīmolu konkursu uzvarētājiem kļuva attiecīgi Igaunijas alus ražotāja «Saku» zīmols «Rock», Lietuvas saldumu ražotājs «Karūna» un Latvijas «Lattelekom» piederošā zīme «118».
Telekomunikāciju uzņēmumi kopumā konkursā ir startējuši visai veiksmīgi — Lietuvas telekomunikāciju uzņēmums «Lietuvos Telekomas» ieguva balvu par veiksmīgāko vides reklāmas lietojumu zīmolu popularizācijā Lietuvā, savukārt par labāko augsto tehnoloģiju zīmolu atzīts «Lattelekom».
«Apollo» kolektīvs, protams, pievienojas apsveicējiem un vēl panākumus arī turpmākajā darbībā.