Pasaulē lielākā sadzīves, meža un dārza tehnikas ražotāja «Electrolux» grupa ieguvusi īpašumā tirdzniecības zīmi «AEG» un sāks darbu pie jaunas dizaina līnijas produktiem, uz kuriem tiks izmantots gan «Electrolux», gan «AEG» zīmols, aģentūrai BNS pavēstīja «Electrolux» sabiedrisko attiecību pārstāvji.
Plānots, ka Latvijas tirgū sadzīves tehnika ar «AEG-Electrolux» zīmolu parādīsies 2005. gadā.
Līgumu ar «AEG» zīmola īpašnieku kompāniju «Licentia GmbH», kas ir «EHG Elektroholding GmbH» meitas uzņēmums «Daimler-Chrysler Group» sastāvā, «Electrolux» grupa parakstīja 17. jūnijā, un tas paredz īpašumtiesību uz «AEG» zīmolu iegūšanu visās produktu kategorijās. Līdz šim «Electrolux» izmantoja «AEG» zīmolu saskaņā ar licences līgumu.
«Iegūstot «AEG» zīmolu savā īpašumā, varēsim tajā veikt ilgtermiņa stratēģiskas investīcijas. «Electrolux» nodoms ir stiprināt «AEG» saistību ar «Electrolux», kas ir pasaules vadošā sadzīves tehnikas ražošanas kompānija. Tas cels «AEG-Electrolux» vērtību gan lietotāju acīs, gan arī grupā,» darījumu komentēja «Electrolux Latvija» ģenerāldirektors Raimonds Vāvere.
Viņš norādīja, ka pirms diviem gadiem sākās «AEG» zīmola tālākas attīstības programma, kuras sagatavošanā ņemta vērā pircēju segmentācijas izpēte, un «AEG-Electrolux» turpinās «AEG» zīmola produktu dizaina popularizēšanu. «Mēs esam rūpīgi strādājuši pie «AEG» identitātes izveides un turpmākas uzlabošanas. Tikai 2004. gadā vien «Electrolux» ieguldījums «AEG» identitātes attīstībā būs 70 miljoni eiro,» Vāvere sacīja.
«Electrolux» grupa ir pasaulē lielākais elektrisko sadzīves iekārtu, meža un dārza tehnikas ražotājs. Katru gadu 150 valstīs visā pasaulē tiek pārdoti vairāk nekā 55 miljoni ledusskapju, plīšu, veļas mašīnu, putekļsūcēju un citu mājsaimniecības elektrotehnikas ierīču par vairāk nekā 14 miljardiem ASV dolāru. Grupas pazīstamākās preču zīmes ir «AEG», «Electrolux», «Zanussi», «Frigidaire», «Eureka», «Husqvarna» un citas.