Foto: CNN

Atjaunotā «Microsoft» anti-«Linux» stratēģija būs vērsta nevis pret «Linux» kā tādu, bet pret kompānijām, kas izlaiž «Linux» distributīvus. Pagaidām mērķi ir «Red Hat», «Novell» un IBM.

Atjaunotā reklāmas kampaņa «Get The Facts» vērsīsies pret trim lielākajiem «Linux» vaļiem, «Red Hat», «Novell» un IBM, informācijas materiālos salīdzinot «Microsoft» produktus un šo kompāniju piedāvāto serveru programmatūru.

«Microsoft» galvenais cīnītājs pret «Linux» Martins Teilors uzskata, ka, izdarot triecienu kompānijām, kas izplata «Linux», tiks dots arī kritisks trieciens «Linux» lietotāju rindās. «Microsoft» ir izpētījuši, ka lietotāji visbiežāk tomēr pērk distributīvus no oficiālajiem izplatītājiem, nevis kopē brīvi pieejamos failus internetā. Tieši šā iemesla dēļ uzbrukums tiks vērsts pret konkrētiem distributīvu izplatītājiem, nevis individuālajiem «Linux» lietotājiem. Turklāt Teilors ir lūdzis pārējos «Microsoft» pārstāvjus turpmāk atturēties no aizvainojošiem komentāriem, ka «Linux» ir kā vēzis un ir neamerikānisks, tā vietā talkā ņemot faktus. Turklāt pastiprināta uzmanība tagad tiks pievērsta arī Eiropai, kurā, kā zināms, «Linux» gūst aizvien vairāk uzvaru.

Taču Teilors atzīst, ka vajadzēs izstrādāt arī īpašu stratēģiju, kā laupīt «Linux» krutuma auru studentu un programmētāju acīs, kurus bieži vien vada nevis pragmatiski apsvērumi, bet atvērtā koda filozofijas pievilcība. Viens no iespējamiem ceļiem ir mēģināt paaugstināt pašu «Microsoft» produktu krutuma faktoru.

«Microsoft» arī atzīst, ka līdz šim kompānija ir pārāk iegrimusi ignorancē un maz zinājusi par «Linux». Tāpēc tagad ir nolīgti vairāki augstas klases «Linux» eksperti, piemēram, Bils Hilfs, kas lielā mērā ir atbildīgs par IBM pret «Linux» vērsto stratēģiju. Līdz ar to, kā norāda Stīvs Balmers, tagad «Microsoft» ir ieguvuši daudz skaidrāku skatu uz «Linux» un idejas par to, kādam ir jābūt «Windows», lai konkurētu ar «Linux».

Ja atceramies, pirms trim gadiem «Microsoft» vēl apgalvoja, ka «Linux» nav nekāds konkurents (ko gan tā apgalvo vēl joprojām). Tomēr pirms gadiem trim netika veiktas šādas akcijas pret «Linux». Ko tas nozīmē? Acīmredzot «lielais un varenais» tomēr ir satraucies par konkurenci un pašlaik pūlas tikt ar to galā. Diez vai tuvākajā laikā būs iespējams noteikt uzvarētāju, tomēr «Linux» ir stingri ieņēmis pozīcijas, ar kurām «Microsoft» vajadzēs rēķināties.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp