Raksta foto
Foto: «Microsoft»

Ar šā gada 1. oktobri «Microsoft» Latvijā sāk piedāvāt klientu attiecību pārvaldības risinājumu maziem un vidējiem uzņēmumiem — «Microsoft Business Solutions Customer Relationship Management» (CRM).

Uz «Microsoft» tehnoloģijām balstītā sistēma tiks izplatīta ar Latvijas informācijas tehnoloģiju uzņēmumu «Microsoft Latvia» sertificēto partneru starpniecību. Paredzēts, ka tādējādi tiks veicināta straujāka CRM tirgus izaugsme Latvijā.

«[s:2260]» ļauj automatizēt un efektīvi pārvaldīt klientu meklēšanas un piesaistes, kā arī ienesīgu attiecību veidošanas un uzturēšanas procesus, iekļaujot arī klientu servisu. Tas ir praktisks rīks, kas uzlabo darbinieku produktivitāti. Risinājums ir piemērots maziem un vidējiem uzņēmumiem, kuru rīcībā ir 15–1000 datori.

«Izpētot vietējo tirgu un tā perspektīvas, esam pieņēmuši lēmumu sākt CRM sistēmas ieviešanu Latvijas tirgū. «Microsoft CRM» varēs atļauties arī tie uzņēmumi, kuriem informācijas tehnoloģijām veltītais budžets ir salīdzinoši neliels,» atzīst Katrīna Gulbis, «Microsoft Business Solutions» grupas vadītāja, «Microsoft Latvia».

CRM sistēmai ir zemas uzturēšanas izmaksas, un tā ir viegli integrējama ar finanšu un biznesa vadības risinājumiem. Produkta interfeiss ir vienkāršs un pieejams no e-pasta pārlūkprogrammas «Outlook» vai interneta pārlūka, tāpēc tā apgūšanai nav vajadzīga darbinieku papildu apmācība.

«CRM palīdz sistematizēt pārdošanu, klientu apkalpošanu, kā arī komunikāciju ar sadarbības partneriem un klientiem. Tajā pašā laikā sistēma veicina komandas darbu uzņēmumā un novērš situācijas, kad kāds klients tiek aizmirsts. Tas ir ekonomisks un funkcionāls CRM risinājums maziem un vidējiem uzņēmumiem,» stāsta Juris Rāts, Baltijas Datoru akadēmijas (BDA) pasniedzējs. «Baltijas Datoru akadēmija plāno ieviest «Microsoft CRM» sistēmu, jo izjūtam vajadzību pēc labākas informētības, kā norisinās mūsu komunikācija ar klientiem. Vēlamies arī gūt pilnīgāku pārskatu pār pārdošanas procesiem uzņēmumā,» piebilst J. Rāts.

Sākot ar 1. oktobri «Microsoft Latvia» partneri sāk izplatīt CRM sistēmas vietējā tirgū. Pēc apmācības un atbilstošas sertifikācijas partneri varēs ieviest un veidot pielāgotus «Microsoft CRM» risinājumus atbilstoši savu klientu vajadzībām. Visiem interesentiem un partneriem «Microsoft» mācību centrs BDA piedāvā kursus, lai apgūtu šo sistēmu.

«Microsoft» pētījumi liecina, ka CRM sistēmas izmantošana paaugstina darba produktivitāti par 23,8%, uzlabo atskaišu sistēmu un analīzi par 19,4%, kā arī nodrošina efektīvāku izmaksu kontroli par 18,4%.

Komentāri