Pabeigti Saulkrastu apvedceļa būvdarbi

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Saulkrastu apvedceļa būvdarbi ir pabeigti un patlaban notiek pēdējie labojumi pirms objekta nodošanas 27.septembrī, aģentūru LETA informēja VAS «Latvijas Valsts ceļi» (LVC).

Projekta būvuzraugi LVC oficiālajam laikrakstam «Autoceļu avīze» norādījuši, ka galvenie būvdarbi ir izpildīti, un šobrīd ceļa posmā jāuzstāda ceļa zīmes, signālstabiņi un barjeras, kā arī jāuzklāj horizontālie apzīmējumi.

Problēmas sagādājušas Bīriņu satiksmes mezgla rampas, kas ir projektētas ar vienvirziena šķērskritumu, tādēļ pēc lielām lietusgāzēm nogāzēs veidojas lieli izskalojumi, laikrakstam norādījuši būvuzraugi, kas kopā ar projekta autoru un būvuzņēmēju nolēmuši raksturīgākajās izskalojumu vietās izbūvēt šķembu teknes uz ģeotekstila pamatnes.

Saulkrastu apvedceļa trešā posma mākslīgo būvju galvenie būvdarbi ir paveikti, taču visām būvēm jāuzklāj brauktuves marķējums, kā arī jāpieslēdz gājēju tuneļa apgaismojums.

Arī dzelzceļa tiltam visi darbi ir paveikti, izbūvēts sliežu ceļš un uzstādīti kontakttīkli, norādījuši būvuzraugi.

Saulkrastu apvedceļa būvdarbi tika sākti 2005.gada septembrī. Ap Saulkrastiem izbūvēti 20,24 kilometri jauna ceļa, kas ļaus novirzīt galveno autotransporta plūsmu no pilsētas centra. Pašreizējais Saulkrastu ceļš būs paredzēts tikai vieglajām automašīnām un kravas auto, kas apkalpo pilsētu.

Apvedceļš ir ar divām braukšanas joslām, ceļa klātnes platums ir 14 metri, bet brauktuves platums - astoņi metri. Izbūvēti apvedceļa savienojumi ar esošajiem autoceļiem un pilsētas ielu tīklu.

Projekta laikā izbūvētas 17 konstrukcijas, tajā skaitā seši tilti, septiņi ceļa pārvadi un divi gājēju tuneļi, 4,46 kilometrus garš velosipēdistu celiņš, kā arī uzstādīts ielu apgaismojums 18,43 kilometru garumā.

Pa Saulkrastu apvedceļu varēs braukt ar maksimālo pieļaujamo ātrumu - 90 kilometriem stundā.

Atsevišķās vietās gar ceļu izbūvētas prettrokšņu sienas, blīvžogi un metāla sieta žogi, kā arī veikti egļu dzīvžogu stādījumi.

Kā ziņots, Saulkrastu apvedceļa būvniecība tiek realizēta trīs posmos. Iepriekš plānotās būvdarbu izmaksas ir 65,83 miljoni eiro (46,2 miljonus latu) pirmajā un otrajā posmā un 47,17 miljoni eiro (33,15 miljonus latu) trešajā posmā. Projekts tiek līdzfinansēts no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Nepalaid garām
Uz augšu