Šodienas redaktors:
Marina Latiševa
Iesūti ziņu!

Lielceļu «monstrs» - «Gemballa Tornado 750 GTS»

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Lai gan liels SUV un sportiskums varētu šķist gandrīz nesavienojami jēdzieni, tomēr «Porsche» izstrādājot «Cayenne Turbo» ir pierādījusi pretējo. Taču vēl tālāk iet tūninga ateljē «Gemballa», kas vācu ražotāja izstrādātos SUV cenšas padarīt par superauto. Jaunākais «Gemballa» izstrādājums ir limitētā, 50 eksemplāru sērijā gaidāmais «Tornado 750 GTS».

«Gemballa» nodoms padarīt SUV konkurētspējīgu ar īstu superauto šoreiz ir visai nopietns, jo pirmais pie kā ķērušies inženieri ir auto svara samazināšana. «Tornado 750 GTS» ir par 250 kg vieglāks nekā sērijveida «Cayenne Turbo». Turklāt ieturētā diēta nebūt nenozīmē askētisku sporta salonu – «Tornado 750 GTS» salonā sportiski elegants Alcantara ādas un oglekļa šķiedras kombinācija.

Otrs ne mazāk svarīgs faktors, lai nodrošinātu superauto cienīgu dinamiku, ir dzinējs. Tā jaudu «Gemballa» speciālisti ir palielinājuši līdz 750 zirgspēkiem, bet dzinēja griezes moments sasniedz 1050Nm. Tādējādi «Gemballa Tornado 750 GTS» ir spējīgs ieskrieties līdz 100 km/h 4.3 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 300 km/h.

Speciāli izstrādāta regulējama piekare ļauj auto klīrensu regulēt 7 centimetru robežās. 22’’ vieglemtāla diski ir apauti ar 335/25 izmēra riepām. Bet par «Tornado» apstādināšanu rūpējas milzīgi bremžu diski (diametrs: 420mm priekšā, 380mm aizmugurē) ar sešu virzuļu bremžu skavām.

Un noslēgumā noteikti jāpiebilst, ka ir vēl kāds faktors, kas «Gemballa Tornado 750 GTS» tuvina superauto statusam – proti, auto cena 400 tūkstoši eiro.

Komentāri
Nepalaid garām
Uz augšu