/nginx/o/2018/07/16/10070864t1hd3a2.jpg)
«Renault Scenic Conquest» ir iepriekšējās paaudzes bezceļu «Scenic» idejiskais sekotājs, kas pirmoreiz plašākai publikai tiks izrādīts 2007. gada Ženēvas auto izstādē. Salīdzinot ar standarta «Scenic», šā modeļa galvenās atšķirības ir palielināts klīrenss, pastiprināta piekare, kā arī uzlabojumi automobiļa dizainā. Dzinēji būs jau ierastie - 2,0 benzīna un 1,9 dīzeļmotors, atsevišķos tirgos «Renault Scenic Conquest» būs arī ar 1,6 litru benzīna dzinēju un 1,5 dīzeļmotoru. Jāteic, ka šis modelis būs tikai ar priekšējo riteņu piedziņu, pilnpiedziņas transmisija šai modifikācijai nav paredzēta. Automobiļa tirdzniecību plānots sākt 2007. gada jūnijā.
Uzlabots ārējais dizains
Radot «Scenic Conquest», «Renault» ievērojamu uzmanību pievērsis tieši dizaina uzlabojumiem, tāpēc sajaukt to ar kādu no iepriekšējiem «Scenic» modeļiem nav iespējams. Šis modelis, salīdzinot ar standarta «Scenic», var lepoties ar klīrensu, kas palielināts par 20 milimetriem, aizsargājošiem plastmasas paneļiem pa visu virsbūves perimetru, kā arī izturīgākiem jumta reliņiem un pārveidotu radiatora dekoratīvo režģi. Jāpiebilst, ka «Scenic Conquest» dizains veidots tā, lai ar šo automobili varētu izbraukt pat nelīdzenākos ceļus - bamperi un sānu moldingi veidoti vizuāli izturīgāki un robustāki, turklāt tas rada arī nopietnāku iespaidu. «Scenic Conquest» aprīkots ar alumīnija lietajiem diskiem, un tam pieejamas 10 virsbūves krāsas, no kurām sarkano piparu oranžā (Cayenne Orange) tiek uzskatīta par šā modeļa ekskluzīvo krāsu.
Izsmalcināts salona dizains
Arī «Scenic Conquest» salona dizains veidots tā, lai tas atšķirtos no iepriekšējiem «Scenic» modeļiem. Salonā dominē tumši pelēkā krāsa, kontrastējot ar spilgti oranžo (piemēram, drošības jostas ir oranžā krāsā).
Bezceļiem piemērota šasija
Papildus palielinātajam klīrensam un dubultajām dzinēja un pārnesumkārbas aizsargplāksnēm piekare pārveidota ar mērķi uzlabot braukšanas komfortu arī pa nelīdzeniem ceļiem un bezceļiem. Priekšējiem un aizmugurējiem amortizatoriem palielināts darba gājiens komplektā ar mazākiem stabilizatoru stieņiem. «Scenic Conquest» aprīkots ar ESP elektroniskās stabilitātes programmu un ASR (traction control).
«Scenic Conquest» dzinēju gamma
«Scenic Conquest» ir pieejams gan ar benzīna dzinēju, gan dīzeļmotoru.
2,0 16 V benzīna motora jauda ir 98,5 kW (135 ZS) pie 5500 apgr./min., un maksimālais griezes moments ir 191 Nm pie 3750 apgr./min. Tas aprīkots ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu, un aptuvenais degvielas patēriņš ir 8 litri uz 100 km.
1,9 dCi dīzeļmotora jauda ir 96 kW (130 ZS) pie 4000 apgr./min., un maksimālais griezes moments ir 300 Nm pie 2000 apgr./min. Arī šis dzinējs aprīkots ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu, un sagaidāmais degvielas patēriņš ir 6 litri uz 100 km.
Atsevišķos tirgos «Renault Scenic Conquest» būs nopērkams arī ar 1,6 16 V benzīna dzinēju un 1,5 dCi dīzeļmotoru.
1,6 16 V benzīna motora jauda ir 82 kW (110 ZS) pie 6000 apgr./min., un maksimālais griezes moments ir 152 Nm pie 4250 apgr./min. Tas aprīkots ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu, un aptuvenais degvielas patēriņš ir 7,6 litri uz 100 km.
1,5 dCi dīzeļmotora jauda ir 78 kW (105 ZS) pie 4000 apgr./min., un maksimālais griezes moments ir 240 Nm pie 2000 apgr./min. Aprīkots ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu, un aptuvenais degvielas patēriņš ir 5,2 litri uz 100 km.
Plašs aprīkojuma klāsts
«Renault Scenic Conquest» ir plašs bagāžas nodalījums, ko klienti atzinīgi novērtējuši arī iepriekšējos «Scenic» modeļos. Lai nodrošinātu drošību un komfortu, «Scenic Conquest» papildus aprīkots ar atpakaļgaitas parkošanās sensoriem, ESP (2,0 16V un 1,9dCi versijās), alumīnija lietajiem diskiem un jumta reliņiem. Eiropas automašīnas novērtēšanas programma (EURO NCAP), vērtējot «Scenic Conquest» pasīvo drošību, piešķīra augstāko novērtējumu – 5 zvaigznes.