Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
/nginx/o/2018/07/16/10119804t1hfa7c.jpg)
Žurnāls «Automobilwoche» ir atzinis «Audi» par zīmolu, kas 2008. gadā visvairāk pilnveidojies, bet pārbaužu un testēšanas uzņēmums DEKRA «Audi A6» novērtējis kā «visuzticamāko automobili». Šīs ir tikai divas no daudzajām atzinībām, ko «Audi» zīmols ieguvis 2008. gadā.
Šogad četru gredzenu zīmols guva iespaidīgus panākumus ne tikai Vācijā, kur saņēma 35 apbalvojumus, bet ar 56 godalgām pierādīja savu izcilību arī starptautiskajā arēnā. «Audi R8», «A5» un «A4» ir «Audi» modeļi, kas saņēma lielāko atzinību. «Autobild» lasītāji no 26 valstīm «A4» izvēlējās par «Eiropas auto1». Ņujorkas starptautiskajā autošovā «Audi R8» pirmo reizi saņēma divas «Pasaules gada auto balvas» (World Car of the Year) - gan par veiktspēju, gan dizainu. Īpaši jāizceļ četrkāršā «A3», «A4», «A6» un «R8» modeļu uzvara žurnālā «auto motor und sport».
Papildus zīmola jau pazīstamajām zvaigznēm, arī «Audi» ģimenes jaunpienācējs «Audi Q5» izpelnījās daudz uzmanības. Pat vēl pirms tā palaišanas tirgū 14. novembrī, tas ieguva divus dizaina apbalvojumus un «Zelta stūres» titulu SUV kategorijā. Tam sekoja vēl trīs godalgas, tajā skaitā «Euro Car Body Award», ko piešķir internacionāla ekspertu grupa.
«Audi» automobiļu panākumu atslēga slēpjas atjaunotajā modeļu klāstā un to pievilcīgajā dizainā. Žurnālā «Automobilwoche» Jirgens Pīpers «Audi» un «Vorsprung durch Technik» uzslavē ne tikai par uzlabotu kvalitāti un tehnoloģijām, bet arī par atzīts par dizaina līderi šajā industrijā. «Audi» galvenais dizaineris Štefans Sielafs to komentē ar vārdiem: «Šobrīd mums ir ne tikai jaunākais modeļu klāsts, bet arī skaistākais».
Iegūtajai atzinībai ir pozitīvs efekts uz zīmola imidžu - žurnāla «Auto Zeitung» apkopotajā zīmolu imidža pētījumā «Audi» jau piekto reizi pēc kārtas ieņēma augstākās vietas.