Foto: Daimler AG

Vasaras beigās «Mercedes-Benz» uzsāks sava pirmā hibrīd automobiļa «S400 Hybrid» tirdzniecību, taču, kā jau to bija iespējams paredzēt, gatavojas pievērsties arī hibrīd sistēmas adaptācijai savos populārākajos modeļos.

Šobrīd auto ražotāja pārstāvji par šo nodomu izsakās visai mīklaini, minot mistiskus termiņus kad tas varētu notikt, taču, lasot starp rindiņām, ir skaidrs, ka nākamie pēc S-klases hibrīd sistēmu saņems ML-klases apvidus automobiļi un jaunā E-klase. Protams hibrīd sistēmu ekonomija, salīdzinot ar dīzeļdzinējiem, ir visai apšaubāma, taču jāatceras, ka ir pietiekami daudz cilvēku, kuriem ir aizspriedumi pret dīzeļdegvielu, kā arī tādu, kuri, nopērkot hibrīd automobili, mierina sevi ar domu, ka viņi tā nodara mazāku ļaunumu dabai.

Lai nu kā, bet paredzams, ka gan ML, gan E klases spēkrati saņems to pašu hibrīd sistēmu ar 3,5 litru, 279 zirgspēku V6 benzīna dzinēju un 15kW elektromotoru, kas izmantota «S400 Hybrid» automobilī. Lielajā S-klases automobilī šī sistēma ļauj panākt 7,9 litri/100km vidējo degvielas patēriņu un ļauj ātrumu 100 km/h sasniegt 7,2 sekundēs, taču eksperti norāda, ka daudz vieglākajā E-klasē šī sistēma būs ekonomiskāka un dinamiskāka.

Runājot par laiku, kad E-klases hibrīds varētu nonākt sērijveida tirdzniecībā, nākas tikai piebilst to, ka visticamāk «Mercedes-Benz» to novilcinās, lai potenciālos «S400 Hybrid» pircējus nepārvilinātu uz lētāko E-klasi.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp