Šķielējošajam oposumam Heidijai "Facebook" 285 000 fanu (22)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Strikta diēta var palīdzēt atbrīvoties no šķielēšanas Leipcigas zoodārza oposumam Heidijai, kuru par starptautisku slavenību padarīja tieši šī piemīlīgā šķielēšana.

Tuklajam baltajam oposumam pašreiz noteikta stingra diēta - salāti, burkāni un liesa vista, lai samazinātu svaru, kas, visticamāk, ir šķielēšanas cēlonis, pirmdien paziņoja Leipcigas zoodārza pārstāve.

"Heidijai piemērota diēta kopš viņas ierašanās pagājušajā maijā. Viņas acis var atkal kļūt normālas, bet šobrīd mēs to vēl nezinām," piebilda zoodārza pārstāve.

Kopš ierašanās Leipcigā dzīvnieciņš zaudējis jau 400 gramus, un tievāka palikusi arī resnā aste, ļaujot Heidijai to izmantot kāpšanai, kā tas oposumiem ierasts.

Tiek uzskatīts, ka šķielēšanu Heidija ieguvusi no sliktā uztura bērnībā, kā dēļ aiz acīm uzkrājies liels tauku slānis.

Decembrī Heidija iemantoja lielu popularitāti Vācijā, kad oposuma fotogrāfija parādījās laikrakstā "Bild", un divarpus gadus vecais dzīvnieciņš ātri vien kļuva par starptautiska mēroga slavenību.

Sociālajā tīklā "Facebook" Heidijai ir vairāk nekā 285 000 fanu, sava dziesma video glabātuvē "YouTube" un plīša rotaļlieta.

Oposumam izrādītā uzmanība atgādina kņadu ap Berlīnē mītošo leduslāci Knutu un pareģi astoņkāji Paulu.

Heidija iekarojusi savu vietu arī ASV, saņemot piedāvājumu piedalīties ar "Oskara" balvas pasniegšanas ceremoniju saistītā televīzijas programmā 27.februārī, atklāja zoodārzs.

Tomēr Heidija nedosies uz ASV, lai uzstātos televīzijā.

Leipcigas zoodārzs jau agrāk uzsvēris, ka neizmantos Heidiju reklāmas nolūkos un izturēsies pret viņu kā pret jebkuru dzīvnieku zoodārzā.

Komentāri (22)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu