Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
/nginx/o/2018/07/16/10258091t1h6390.jpg)
Pirmo reizi Lielbritānijā reklāmas industrijas vēsturē tēriņi interneta reklāmai pārsnieguši televīzijas reklāmai iztērēto naudas summu, liecina [s:27998](IAB) aprēķini.
Reklāmai internetā Lielbritānijā 2009. gada 1. ceturksnī tērēti 1,75 miljardi sterliņa mārciņu, kas ir 4,6% pieaugums, lai gan kopējais reklāmas tirgus saruka par 16,6%.
Lielbritānija ir arī pasaules līdere, vērtējot interneta reklāmas daļu no kopējiem reklāmas tēriņiem — 23,5% no kopējās reklāmas naudas tikusi interneta medijiem.
Visaktīvāk interneta reklāmām tērējušas IT kompānijas (19,1% no interneta reklāmas tirgus), telekomunikāciju uzņēmumi (13,3%) un finanšu organizācijas (13,2%).