Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis
Iesūti ziņu!

Interneta reklāma Lielbritānijā apdzen televīziju

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: www.guardian.com

Pirmo reizi Lielbritānijā reklāmas industrijas vēsturē tēriņi interneta reklāmai pārsnieguši televīzijas reklāmai iztērēto naudas summu, liecina [s:27998](IAB) aprēķini.

Reklāmai internetā Lielbritānijā 2009. gada 1. ceturksnī tērēti 1,75 miljardi sterliņa mārciņu, kas ir 4,6% pieaugums, lai gan kopējais reklāmas tirgus saruka par 16,6%.

Lielbritānija ir arī pasaules līdere, vērtējot interneta reklāmas daļu no kopējiem reklāmas tēriņiem — 23,5% no kopējās reklāmas naudas tikusi interneta medijiem.

Visaktīvāk interneta reklāmām tērējušas IT kompānijas (19,1% no interneta reklāmas tirgus), telekomunikāciju uzņēmumi (13,3%) un finanšu organizācijas (13,2%).

Komentāri
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu