Mobilo sakaru operatora «Tele 2» pārdošanas un mārketinga direktors Jānis Spoģis ir pārliecināts, ka uzņēmums ar savu «Mazsalacas meteorīta» akciju iecerēto panāca — cilvēku domas kaut uz vienu dienu tika novērstas no drūmām lietām.
«Tele 2» Jānis Spoģis: savu panācām
Uzņēmuma kolektīvs vēlējies, lai cilvēki notic, ka dzīvē var notikt daudz priecīgu un negaidītu lietu, un viltus meteorīta akcija pierādījusi, ka cilvēki joprojām ir atvērti neparastām lietām, viņš atklāj intervijā laikrakstam «Čas».
Spoģis arī saprot, ka cilvēki apvainojās par šo gadījumu: «Apvainojās kā bērni, kuri ticējuši stāstam par Salatēvu, un pēkšņi izrādījies, ka tas ir pārģērbies tētis.»
Jautāts, kāpēc izvēlēta Mazsalaca, «Tele 2» pārdošanas un mārketinga direktors skaidro: ja būtu izvēlēta vieta Rīgas rajonā, meteorītam, visticamāk, nenoticētu. Savukārt, izvēloties vietu, kas ir tālāk no Rīgas, varēja cerēt, ka tauta steigsies skatīties, un tā arī noticis.
Viņš arī pozitīvi vērtē vietējās zemes saimnieces, novada domes deputātes Larisas Gerasimovas ideju tirgot biļetes uz notikuma vietu. Spoģis uzskata: ja cilvēku pamudina un pasniedz viņam interesantu ideju, viņš tūliņ sāk rīkoties.
«Tā arī mūsu ekonomikā — lai atdzīvotos, vajadzīgas jaunas idejas,» viņš skaidro.