Liepnieks: «Tele 2» tēls jāveido no baltas lapas ar uzkakātu meteorītu

BNS
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Gatis Dieziņš/LETA

Viltotā meteorīta lieta mobilo sakaru operatora «Tele 2» tēlam vismaz Latvijā nesīs lielus zaudējumus, līdz ar to sagrautas arī visas līdzšinējās šā uzņēmuma pūles sava tēla veidošanā.

Šādi notikušo ar «meteorīta» lietu intervijā aģentūrai BNS komentēja sabiedrisko attiecību speciālists un bijušais Tautas partijas tēla veidotājs Jurģis Liepnieks, atzīstot, ka viņš šo joku neesot sapratis un tas ir tikpat smieklīgi, kā uzgāzt kādam uz drēbēm krāsu.

«Manuprāt, ja kaut kas ir joks, tam vajadzētu būt smieklīgam. Šeit es nesaprotu, kur jāsmejas, kāpēc tas ir smieklīgi,» sabiedrisko attiecību speciālists norādīja, piebilstot, ka šāda rīcība arī no reklāmas un mārketinga viedokļa nav skaidra.

«(..) Reklāmā un mārketingā mēs kaut ko darām, lai nodotu kaut kādu ziņu. Kas ir ziņa šādam mārketingam, man nav skaidrs. Tā ziņa ir tāda, ka mēs esam antisociāli jampampiņi. Ļoti jocīgi tādam lielam un nopietnam uzņēmumam,» viņš uzsvēra.

«Vēl no tādas teorijas viedokļa, ja jūs esat galīgi neatpazīstams zīmols, nu pilnīgi kaut kāds kaktu kantorītis, jūs varat atļauties kaut ko ļoti ekstra oriģinālu tikai ar lozungu, ka jebkura publicitāte ir laba publicitāte. Varbūt tad nav tik svarīgi, bet nopietnam uzņēmumam, kurš iegulda simtiem tūkstošu latu katru gadu sava tēla veidošanā, ir ļoti neparasti izvēlēties šādas komunikāciju metodes,» Liepnieks klāstīja.

«Mana hipotēze ir tāda, ka zaudējums «Tele 2» tēlam un biznesam vismaz Latvijā būs mērāms miljonos, ņemot vērā, cik liels ir viņu budžets, mārketings, cik daudz naudas viņi ir gadiem tērējuši, lai savu tēlu veidotu. Un līdz ar vienu «meteorītu» viņi ir izdarījuši kaut ko pilnīgi citu,» uzskata sabiedrisko attiecību speciālists.

«Viņu turpmākā dzīve sāksies tagad no tīras lapas, uz kuras ir tikai tāds uzkakāts meteorīts. Tas viņiem tagad būs nopietns reklāmas izaicinājums,» vēl piebilda Liepnieks.

Viņaprāt, šajā gadījumā atbildīgie cilvēki uzņēmumā vienkārši ir kļūdījušies, jo arī atruna par to, ka nav pietiekami precīzi prognozētas šādas rīcības sekas, ir nevietā — tieši par seku paredzēšanu, prognozi jau profesionāļi arī saņem algu.

Jau vēstīts, ka publiskajā telpā informācija par it kā meteorīta nokrišanu parādījās svētdienas vakarā. Pirmdien vēsts aplidoja teju visus lielākos pasaules medijus. Notikuma vietā naktī dežurēja iekšlietu dienestu pārstāvji, savukārt dienā notikuma vietā strādāja gan ģeologi, gan astronomi. Tika piesaistīti speciālisti arī no Tartu universitātes.

Jau dienas laikā speciālisti apšaubīja versiju, ka nokritis meteorīts, līdz pirmdienas vakarā mobilo sakaru operators «Tele 2» paziņoja, ka notikušais ir tā sarīkota reklāmas akcija.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu