/nginx/o/2018/07/17/10290874t1h2ee6.jpg)
Reaģējot uz konkursā «Cilvēkiem no cilvēkiem» [s:31849], «Swedbank» pārstāve Kristīne Jakubovska komentē radušos situāciju:
Diemžēl bieži gadās, ka emocionālos viedokļos paliek ļoti maz no patiesās situācijas, vai arī realitāte tiek sagrozīta līdz nepazīšanai. Tā arī gadījies šajā reizē.
Protams, ļoti žēl, ka mūsdienu ekonomiskajos apstākļos cilvēkiem var mainīties maksātspēja. Tāpēc mēs no savas puses vienmēr meklējam risinājumus kopā ar mūsu godprātīgajiem kredītņēmējiem, kuri nonāk maksājumu grūtībās šajā ekonomiskajā situācijā.
Taču ir skaidrs, ka sadarbība nepieciešama abpusēja un godprātīga. Ilgstošu kavējumu gadījumos, ja no aizņēmēja puses nenotiek arī sadarbība, bankai nekas cits neatliek, kā atbilstoši līgumam nodot lietu parādu piedziņas kompānijai.
Tāpēc varu vēlreiz uzsvērt, cik būtiska ir abpusēja sadarbība, lai lietu nebūtu nepieciešams virzīt uz parādu piedzīšanas stadiju.
Savukārt klajas nepatiesības izmantošana savas rīcības attaisnošanai nav ētiski akceptējama.