«Lattelecom» jau 100 000 maksas TV klientu

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lattelecom

No pirmdienas Lattelecom maksas televīzijas pakalpojumus lieto jau 100 000 klientu, līdz ar to uzņēmums stabili kļuvis par vienu no lielākajiem spēlētājiem televīzijas pakalpojumu tirgū, tā portālam «Apollo» paziņoja uzņēmuma pārstāve Līga Bite.

«Skaitļi runā paši par sevi – fakts, ka jau 100 000 klientu visā Latvijā izvēlējušies tieši «Lattelecom» maksas televīzijas pakalpojumu, liecina, ka klienti novērtē to kvalitāti un cenu, ko viņiem piedāvājam. Tieši pateicoties klientu atzinībai un uzticībai, Lattelecom ir visstraujāk augošais TV pakalpojumu sniedzējs Latvijā, un tuvākajā laikā plānojam kļūt par tirgus līderi šajā nozarē,» norāda «Lattelecom» komercdirektore Kerli Gabriloviča.

«Lattelecom» divas galvenās maksas televīzijas platformas ir Interaktīvā televīzija, kuru šobrīd lieto 55 000 mājsaimniecību, un «Virszemes televīzija», kuras maksas kanālus skatās 45 000 mājsaimniecību (ieskaitot bezmaksas kanālu skatītājus kopējais Virszemes televīzijas skatītāju skaits pēc uzņēmuma aplēsēm sasniedzis jau ap 160 000 mājsaimniecību).

Pētījumi rāda, ka internets un televīzija būtu pēdējie pakalpojumi, no kuriem iedzīvotāji atteiktos finanšu trūkuma dēļ. Lielākoties tas skaidrojams ar faktu, ka šajos finansiālajos apstākļos internets un televīzija ir lētākais izklaides un informācijas iegūšanas veids, norāda uzņēmumā.

Gabriloviča arī norāda, ka šobrīd notiek pārmaiņas televīzijas pakalpojumu tirgū – līdz ar Latvijas pāreju  no analogās uz ciparu TV apraidi un «Virszemes televīzijas» ieviešanu, daudz lielākam iedzīvotāju lokam ir pieejami maksas televīzijas pakalpojumi.

«Analogā apraide trešajai daļai iedzīvotāju līdz šim piedāvāja skatīties tikai Latvijas programmas. Ciparu apraide ir ievērojami paplašinājusi skatītāju iespējas un tagad ar parasto istabas vai āra antenu iedzīvotājiem visā Latvijā ļauj redzēt arī ārzemju kanālus. Skaitļi rāda, ka iedzīvotāji tos labprāt arī izvēlas,» saka Gabriloviča.

«Lattelecom» dati liecina, ka arvien lielāks kļūst pieprasījums pēc «Lattelecom» ieviestās priekšapmaksas televīzijas – tikai mēnesi pēc šī pakalpojuma piedāvāšanas tirgū, to lieto jau 7000 mājsaimniecību.

Gabriloviča to skaidro ar pakalpojuma vienkāršo un ērto lietošanu, kā arī faktu, ka šis maksas televīzijas skatīšanās veids nepieprasa nekādas līgumsaistības, kas ļoti daudzus iedzīvotājus šobrīd biedē.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu