PR aģentūra piedāvājusi uzlabot policistu tēlu ar pozitīvām publikācijām medijos

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Pēc Jēkabpils traģēdijas PR aģentūra «Baltijas komunikācijas centrs» (BKC) piedāvājusi glābt policijas imidžu ar pozitīvām publikācijām redzamākajos Latvijas medijos, pirmdien vēsta laikraksts «Diena».

Imidža uzlabošana medijos trīs mēnešus izmaksātu deviņus tūkstošus latu, bet par pozitīviem sižetiem raidījumā «Degpunktā», LNT, policijai būtu jāmaksā 12 tūkstoši latu par pusgadu, raksta «Diena».

Uzņēmums BKC, kas sniedz konsultācijas partijai «Vienotība», šā gada sākumā ar šādu priekšlikumu vērsies pie  toreizējās iekšlietu ministres Lindas Mūrnieces («V»).

Par šo priekšlikumu pastāstījusi pati Mūrniece. Vienošanās ar BKC nav bijusi. «Mums vienkārši nebija tādu līdzekļu. Šobrīd, uz to visu atskatoties, es arī saprotu, ka patiesībā PR aģentūras ar šādiem piedāvājumiem pazemo visus Latvijas žurnālistus,» par iemesliem, kādēļ netika noslēgts līgums, stāsta Mūrniece.

Valsts kancelejas vadītāja Elita Dreimane, komentējot piedāvājumu, norādījusi, ka valsts budžeta līdzekļu novirzīšana savas institūcijas slavināšanai vai pašmērķīgai pozitīvā tēla veidošanai nav pieļaujama.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu