Baumu pārvēršanās panikā nav nejauša apstākļu sakritība, bet gan varētu būt organizēta, pieļauj digitālās aģentūras «Click» vadītājs Māris Reliņš.
Aizdomīgas sakritības saistībā ar paniku ap «Swedbank»
Reliņš izdevumam «Dienas Bizness» norādīja, ka pirmā informācija par bankas iespējamajām problēmām sociālajos medijos parādījās jau iepriekš, tomēr maksimumu tā sasniedza svētdienas vakarā. Viņš pieļauj, ka tas nebija nejauši, ņemot vērā, ka iepriekšējā dienā notika bankas darbinieku pasākums.
Baumu eskalācija maksimumu sasniedza svētdienā – dienā, kad bankas filiāles ir slēgtas, kā arī vadošie darbinieki, iespējams, nevar tik operatīvi reaģēt.
Kā raksta laikraksts, saskaņā ar «Click» datiem aptuveni diennakts laikā kopš svētdienas rīta vārds «Swedbank» vietnē «Twitter» bija minēts 10 500 reižu, turklāt teju visi šie ziņojumi bijuši latviešu valodā.
Bankas tvitera profils šajā laikā minēts 550 reižu, bet tā sekotāju pulks dienas laikā audzis teju par diviem tūkst. Savukārt «Swedbank» ziņojums, kurā banka aicina nekļūt par baumu upuriem un kritiski tās izvērtēt, retvītots 750 reižu.