H&M apstiprina ienākšanu Latvijas tirgū

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: briandewitt, CC Licence

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija «Hennes and Mauritz» (H&M) trešdien paziņoja par peļņas kritumu pagājušajā gadā un apstiprināja plānus uzsākt savu darbību vairākos jaunos tirgos, tostarp Latvijā.

2011.gadā H&M strādāja ar 15,82 miljardu kronu (1,3 miljardu latu) tīro peļņu, kas ir par 15% mazāk nekā 2010.gadā.

Peļņas kritumu uzņēmuma pārstāvji galvenokārt skaidroja ar izejvielu cenu pieauguma negatīvo ietekmi.

Savukārt H&M apgrozījums pērn palielinājās par 1,5% - līdz 128,8 miljardiem kronu (10,3 miljardiem latu).

Kompānijas pārstāvji pauda optimismu attiecībā darbības rezultātiem 2012.gadā, neskatoties uz sarežģītajiem ekonomiskajiem apstākļiem.

2011.gadā H&M atklāja 266 jaunus veikalus, tādējādi radot aptuveni 7000 jaunu darba vietu.

2012.gadā H&M plāno atklāt 275 jaunus veikalus, uzsākt darbību vairākās valstīs, tajā skaitā Latvijā.

Šogad uzņēmums plāno arī sākt darbību Bulgārijas, Malaizijas, Taizemes un Meksikas tirgos.

H&M tīklā šobrīd ietilpst aptuveni 2500 veikalu 43 pasaules valstīs, kas kopumā nodarbina 94 000 cilvēku.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu