«Ford» Parīzes izstādē atklāj modeļu plānu nākamajiem pieciem gadiem (6)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Jaunais «Mondeo», atjauninātā «Fiesta», unikālais «EcoSport» un daudzpusīgais «Tourneo Connect», - ar tik vērienīgu jaunumu klāstu Parīzes starptautiskajā izstādē šogad piedalās «Ford Motor Company». Autoražotājs nolēmis līdz 2017.gadam pilnībā atjaunināt visu pasažieru un vieglā komerctransporta gammu, tādējādi izveidojot vienu no svaigākajiem un modernākajiem automobiļu piedāvājumiem Eiropā.

Kompānijas vadība uzskata, ka pasažieru un vieglā komerctransporta tirgus Eiropā, ieskaitot Krieviju, nākamajos piecos gados pieaugs par 20%, sasniedzot 23 miljonus vienību. «Patlaban mēs atrodamies «Ford of Europe» visu laiku agresīvākās modeļu ekspansijas agrīnajā fāzē,» skaidro «Ford of Europe» vadītājs un direktoru padomes priekšsēdētājs Stīvens Odels (Stephen Odell).

Jaunais «Mondeo», kas kļuvis par pirmo modeli uz «Ford» jaunās globālās CD segmenta platformas, nodrošinās izsmalcinātu vadāmību un gaitas īpašības pateicoties aizmugurējai piekarei ar t.s. integrēto sviru. Savukārt, kvalitātes un komforta latiņa tiks paaugstināta, izmantojot daudzkontūru sēdekļus ar masāžas funkciju, kā arī apsildāmu stūres ratu.

«Ford Mondeo» tiks piedāvāts ar trīs veidu virsbūvēm - sportisks piecdurvju hečbeks, ultra-ietilpīgs universālis un elegants četru durvju sedans. Respektējot automašīnas gabarītus, «Ford» izveidojis «Mondeo» aktīvo parkošanās asistentu, kas automātiski novieto automašīnu stāvvietā kā paralēlā, tā perpendikulārā virzienā. Pirmo reizi Eiropas modelī «Ford» ieviesis piepūšamās drošības jostas aizmugurē, atbīdāmu panorāmas jumtu, adaptīvos LED starmešus, elektriski regulējamu stūres kolonnu un SYNC multimediju sistēmu ar «MyFord» saskarni.

Jaunais «Mondeo» Eiropā tiks pārdots ar godalgoto 1.0 litra «EcoBoost» benzīna dzinēju, 1.6 litru «ECOnetic» dīzeļdzinēju un savā klasē pirmo hibrīdzinēju, kas iebūvēts četrdurvju sedanā.

Jaunais un stilīgais «Fiesta» modelis nonāks tirdzniecībā ar septiņiem dzinējiem, kas nodrošina mazāk nekā 100 g/km CO2 izmešus, bet degvielas patēriņu 4,3 l/100 km vai zemāku. Līdztekus 1.0 «EcoBoost» dzinējam Fiesta modelī debitē 3 cilindru 1 litra atmosfēriskais benzīna dzinējs, kas attīsta 65 vai 80 zirgspēkus. «ECOnetic» tehnoloģija ļāvusi panākt izcili zemu degvielas patēriņu - 3,3 l/100 km. Pirmo reizi Ford Fiesta būs iespējams iegādāties ar 6 pārnesumu «PowerShift» transmisiju.

Mazās klases krosovers «Ford EcoSport» radīts uz B segmenta platformas un sasniegs Eiropas patērētājus pēc 18 mēnešiem. Tā galvenais spēka agregāts būs 1.0 litra «EcoBoost» dzinējs. «Ford EcoSport» apvieno «Fiesta» vērtību, kvalitāti un efektivitāti ar moderno SUV pievilcīgo izskatu un izjūtām,» teic kompānijas B segmenta modeļu direktors Niks Kolinss. Pilnīgi jaunais «Ford EcoSport» ir pirmais globālais «Ford» modelis, kurš pilnībā izstrādāts Dienvidamerikā. Kopš 2003.gada, kad šis modelis radīja jaunu segmentu, reģionā pārdoti jau 700 000 šī modeļa automašīnu.

Savukārt jaunais «Tourneo Connect» piedāvā atraktīvu un pieejamu alternatīvu tradicionālajiem lielu ģimeņu vai personu grupu pārvietošanās līdzekļiem, piemēram, miniveniem. «Tourneo Connect» raksturo dinamisks izskats, izcila ietilpība un pielāgojamība, kā arī jaunākā «Ford» vieglo automobiļu tehnika - 1.0 litra «EcoBoost» dzinējs, «Active City Stop» sistēma un «Ford SYNC».

Jaunizveidotā modeļu sērija piedāvā automobiļus ar piecām vai septiņām sēdvietām, vispusīgas sēdekļu transformācijas iespējas, kā arī ekonomiskāko dzinēju izvēli. «Tourneo Connect» dosies pie pircējiem 2013.gada otrajā pusē.

Parīzes autoizstādē «Ford» demonstrē arī jaunu «Formula Ford» sacīkšu automašīnu, kas pirmo reizi aprīkota ar 1.0 litra «EcoBoost» dzinēju, turklāt pielāgota braukšanai pa koplietošanas ceļiem. Bolīds spējis uzstādīt ātrumu 255,5 km/h, līdz 100 km/h paātrinoties mazāk kā 4 sekundēs. Tas uzrādījis 11. ātrāko apļa laiku Nordšleifes ātrumaplī Nirburgringā, pārspējot vairākus superauto. Vienlaikus «Formula Ford» izrādījās sensacionāli ekonomiska - tikai 2,4 l/100 km braucot ar ātrumu 56 km/h un 5l/100 km braucot 120 km/h.

Komentāri (6)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu