«Volkswagen» vēlas konkurēt ar «Dacia» un «Datsun»

FOTO: AFP/Scanpix

Vācijas auto industrijas gigants «Volkswagen» met acis uz strauji augošajiem Āzijas un Dienvidamerikas tirgiem, kur lielu popularitāti ir iemantojuši lēti un praktiski «mazauto».

Nesen atdzīvinātais «Datsun» projekts ir izrādījies ārkārtīgi veiksmīgs un gada laikā ir izdevies pārdot 60 000 jaunu «Datsun» automašīnu. Uzņēmuma īpašnieki «Nissan» prognozē, ka divu gadu laikā tiem izdosies pārdot 250 000 «Datsun» automobiļu.

Vācijas žurnālam «Der Spiegel», kāda «Volkswagen» amatpersona atklāja, ka kompānijas vadība ir grūtas izvēles priekšā – vai nu izstrādāt jaunu ekonomisko modeļu sēriju uz pastāvošās zīmola bāzes, vai arī radīt pilnīgi jaunu zīmolu.

Patlaban «Volkswagen» lētākais modelis «up!» maksā virs 8000 eiro, kas ir krietni vairāk nekā «Dacia» un «Datsun» piedāvātie produkti.

Uz augšu