/nginx/o/2018/07/20/10928776t1h7c24.jpg)
Automašīnu vilkšanai var tikt izmantoti divi sakabes veidi - cietā sakabe vai lokanā sakabe. Visbiežāk tiek izmantota lokanā sakabe. Šajā gadījumā vilkšanai tiek izmantota 6m gara virve (attālumam starp automašīnām vajadzētu būt 4 - 6m). Ja automašīna tiek vilkta, izmantojot lokano sakabei, tai ir jābūt aprīkotai ar divām strādājošām bremžu sistēmām, savienojumam ir jābūt iezīmētam ar sarkanbaltu brīdinājuma lentu vai dzeltenu vai sarkanu karodziņu.
Cietās sakabes gadījumā automašīnai jābūt aprīkotai ar vismaz vienu strādājošu bremžu sistēmu, un attālums starp automašīnām nedrīkst būt lielāks par 3m. Abos gadījumos velkamais auto jāapzīmē ar sarkano brīdinājuma trijstūri, to piestiprinot automašīnas aizmugurē, kreisajā pusē. Ja ir slikta redzamība, jāieslēdz arī avārijas brīdinājuma signāli. «Brīdinājuma trijstūra neizmantošana liedz pārējiem autovadītājiem adekvāti novērtēt situāciju uz ceļa un paredzēt, kādus manevrus veiks priekšā esošais auto,» norāda «Renault Braukšanas Skolas» instruktori. Ja netiek izmantots trijstūris, tad noteikti jāieslēdz avārijas brīdinājuma signāllampas.
Kad automašīnas ir sagatavotas vilkšanai, ļoti svarīgi atcerēties noregulēt sānu spoguļus, lai varētu redzēt, kas notiek aiz velkamās automašīnas. Braukšana jāuzsāk ļoti lēni un līdzeni, bez straujām kustībā. Braucot jāņem vērā, it sevišķi, ja tiek izmantota cietā sakabe, ka velkamās automašīnas aizmugure var izbraukt no braukšanas joslas. Saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumiem, velkot mehāniskos transportlīdzekļus, braukšanas ātrums nedrīkst pārsniegt 50 km/h. «Velkot automašīnu, ieteicams rūpīgi izplānot maršrutu, lai izvairītos no asiem pagriezieniem. Jāņem vērā, ka šādā gadījumā braukšana atpakaļgaitā ir neiespējama,» iesaka «Renault Braukšanas Skolas» instruktori.
Saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumiem aizliegts vilkt vairāk par vienu mehānisko transportlīdzekli, mehānisko transportlīdzekli, kuram ir bojāta stūres iekārta (atļauts vilkt, to daļēji novietojot uz velkošā transportlīdzekļa), ja mehāniskajam transportlīdzeklim, kuram ir bojātas darba bremzes, faktiskā masa ir lielāka par pusi no velkošā mehāniskā transportlīdzekļa faktiskās masas, ar lokano sakabi, ja ir bojāta vai nedarbojas velkamā mehāniskā transportlīdzekļa darba bremžu sistēma, ar lokano sakabi atkalas laikā, ar motociklu bez blakusvāģa, izņemot gadījumu, kad to paredzējis motocikla izgatavotājs un kad motocikls bez blakusvāģa velk speciāli šim nolūkam paredzētu piekabi, velosipēdu vai mopēdu, kā arī motociklu bez blakusvāģa, vairāk par vienu piekabi, izņemot traktortehnikai ar pilnu masu virs 4000 kg, piekabi, kuras masa pārsniedz vilcēja izgatavotāja noteikto vilkšanai paredzētās piekabes masu, traktortehnikas piekabi ar automobili.